bang voor...

A

Anoniem

Guest
...de stofzuiger...
Ik probeer te stofzuigen als ze in de box zit, maar ze vindt het echt eng. Ze begint meteen te huilen en wijzen naar de stofzuiger. Ik probeer haar eraan te wennen. Eerst was ze ook bang voor de staafmixer als ik haar fruithapje maakte. Daar is ze nu aan gewend. Maar die stofzuiger dat wil maar niet lukken.
Zijn jullie kindjes ergens opvallend bang voor?

Max is ook een tijdje bang geweest voor de stofzuiger. Hij moest dan al huilen zodra hij hem zag. Inmiddels is hij er helemaal aan gewend en komt hij zelfs meehelpen. Hij duwt dan de stofzuiger door de kamer heen en kruipt er achteraan. Op dit moment is hij eigenlijk nergens bang voor, maar wat niet is, kan nog komen!

Hallo,
ik weet niet hoe oud je kindje precies is, maar ik heb wel eens in de speelgoedwinkel zo een kinder stofzuiger gezien. misschien is het iets om die stofzuiger dan aan je kindje te geven terwijl jij zlef stofzuigt?

liefs Lau

Maud is nu 14 maanden en raakt nog steeds in paniek van de stofzuiger. Dus...zuig inmiddels maar weer als ze slaapt. Ze zal er vanzelf wel niet meer van in paniek raken.

Hi,

Tom is nooit bang geweest voor stofzuigers / staafmixers, heb hem er gelijk vanaf dag 2 aan laten wennen.

Wat hij wel eng vond was opa... haha... hij ziet hem ook nauwelijks ookal wonen ze nog geen 2 km hier vandaan.

En de lamp op onze slaapkamer vond hij in het begin ook niets, hij dook steeds in mij weg.. maar nu is het de hele dag door "bamb""bamb" :)

NENS

Terug
Bovenaan