bang zijn

hebben jullie dat ook dat jullie soms bang zijn ik heb soms van die dagen of ik me eigen afvraag of ik wel de goede keuze heb gemaakt voor een derde kindje of ik het wel aan kan of het wel gezond zal zijn al die dingen zo af en toe komt dat opzetten ben ik de enige die dat heeft of dat niet

Nee, ik heb dat ook wel, ik denk dat iedereen dat wel heeft. Het is ook niets niks om een kindje op de wereld te zetten. En je bent als aanstaande moeder toch bezorgd om je kleintje en vraagt je af of alles goed gaat.
Soms vliegt het mij ook om de nek, maar dan relativeer ik weer en weet ik dat het goed zit en goed komt!
Liefs Patricia

ja daar heb ik ook soms last van net als wat patricia zegt ik denk dat iedereen het wel heeft .
ik ben ook altijd blij als ik het hartje hoor of als we een echo krijgen dan wordt je weer gerustgesteld .
ik heb nu zelf thuis een happytone en daar ben ik echt blij om kan gewoon op ieder moment even luisteren naar het hartje .
maar je bent in ieder geval niet de enige die hier over piekerd .
geniet er maar lekker van .
liefs evelien

ja inderdaad denk dat iedereen wel over de gevoelens kan meepraten.. ik ben ook 100% gerust zodra de kleine er gezond uit is gekomen :) het is de eerste dus ik weet niet wat er allemaal te wachten staat maar we zien het wel. opzich vind ik afgelopen 20 weken wel erg snel voorbij zijn gegaan..maar ze zeggen dat de laatste loodjes het ergste zijn en je dan ook meer kwaaltjes kan krijgen?! gewoon lekker relaxt en af en toe een massage doet wonderen :)

Ook ik ben af en toe bang. Vooral met de vraag:
is het gezond en komt het allemaal goed, ook met mij !
Weet niet wat het is maar er spoken allerlei rare gedachten door mn hoofd.

Volgens mn man komt dat omdat als er dit keer wat mis gaat wij niet samen over dit verdriet heen moeten komen, maar vooral onze dochter..

Ik probeer de gedachten van me af te zetten en gewoon afwachten hoe alles gaat lopen. Probeer er zoveel mogelijk van te genieten en alles positief te zien.

Sterkte met jouw angst! laat het niet teveel worden he. Het is een tijd dat je moet genieten!
gr Andrea

Gelukkig zijn er veel meiden die dit herkennen. Ik ben zo bang voor een mk geweest, en nu heel bang dat het kindje niet gezond is.. Ik leef heel erg toe naar de 20wkn echo. Ik geniet nu wel van de zwangerschap, maar toch altijd met het idee dat het nog mis kan gaan. De twijfel of we een goede keuze gemaakt hebben om voor een kindje te gaan, heb ik niet. Het is de eerste en we hebben voldoende tijd gehad om aan dat idee te wennen, aangezien het 8mnd duurde voordat ik zwanger was. Ik verheug me al heel erg op de komst van dit kleine wondertje!!

Liefs Chantal

Ik heb ook het gevoel van gaat het wel goed. Vooral omdat ik nu ruim een week geleden voor het laatst het hartje heb gehoord en daarvoor was het al 4 weken geleden dat ik een echo heb gehad. Dus hoop nu echt dat de maand snel voorbij gaat, want heb 2 januari pas de 20 weken echo. Dus snap ook de angst wel maar voor ons is het ook de eerste dus of het teveel wordt maak ik me geen zorgen over. Iedereen succes met de angst en probeer ondanks alles toch te genieten.

Liefs Jojanneke

Terug
Bovenaan