Bang

Hoi allemaal,
Ik ben 7 weken zwanger. Ik heb nu 1 week bruin bloedverlies, en de verloskundige maakte zich geen zorgen. Maar gisteren ben ik veel helder tot donker rood verloren... meteen de spoedlijn gebeld, en overmorgen mag ik voor een echo komen. Ze zei wel dat ik mij op het ergste moet voorbereiden...

Het bloeden is bij die ene extreme keer gebleven, ik heb wel nog steeds elke keer beetjes rood/bruin maar niet meer zo erg als gisteren..

Ik heb dit in mijn vorige zwangerschap nooit gehad, eigelijk had ik toen helemaal nergens last van (alleen ochtend misselijkheid)

Wat denken jullie? Ben zo bang dat het niet goed is..
 
Hoe vervelend het ook is en ik weet dat je zoekt naar een antwoord waar je enige hoop uit kunt halen, je kunt niks anders doen dan afwachten.
Tuurlijk hebben meer vrouwen last van bloedingen en is er helemaal niks aan de hand.
Las net een verhaal van een vrouw die haar baarmoeder heel laag had zitten en daardoor regelmatig bloedingen had.
Er zijn 100 en 1 redenen te benoemen waardoor je bloedingen kan krijgen, echter is 1 van die redenen helaas ook een miskraam.
Ik hoop natuurlijk voor je dat het allemaal meevalt.
Gelukkig mag je maandag voor een echo.
Hoe laat mag je?
Laat ons even weten hoe de echo is gegaan.
Ik zal tot die tijd voor je blijven duimen dat alles goed gaat.

Liefs Em
 
Ik was geen 7 weken maar 6 weken en 3 dagen. Er was gelukkig een kloppend hartje te zien. En 5 maart mag ik voor de 2de echo.
Ondanks het bloeden is er dus toch hoop!!
 
 
Wauw wat een opluchting! Wat kan je dan bang zijn hè, fijn dat je zo snel terecht kon voor een echo. Gefeliciteerd met je zwangerschap en probeer toch een beetje te genieten! :)
 
Helaas bleek het valse hoop..
Maandag de 2de echo gehad, en het vruchtje leeft niet meer. Voel me zo ellendig, dit had ik niet meer verwacht..
 
Terug
Bovenaan