bang

hallo allemaal, bedankt voor jullie reacties.we zijn 2 maand bezig, maar het lijkt wel een eeuwigheid.ik ben maar bang dat ik zo niet geraak.en dan is er ook nog het feit dat ik niet genoeg bestand ben teg toxoplasmose.het maakt het er allemaal nie gemakkelijker op hoor.bang bang bang.dat is het enige wat ik nu ben.

groetjes
 
alsjeblieft, maak je niet zo druk zeg ! wat is nou 2 maanden? probeer jezelf wat relaxter op te stellen. echt bij de meeste vrouwen duurt het gemiddeld een half jaar tot een jaar hoor.
 
hoi hoi,ik ben het wel met anoniem eens,je bent net 2 maanden bezig,als het langer dan een jaar duurt,kan ik het begrijpen,probeer positief te zijn,dat is het beste en let maar op voor je het weet is het raak veel sucses met klussen gr manuela
 
Hai woopyke,

Het beste wat je kunt doen is niet overbezorgd zijn. Zet deze zorgen uit je hoofd want door je druk te maken werk je je lichaam tegen. Stress zorgt ervoor dat je juist niet zwanger wordt omdat het de ovulatie tegenhoudt!
Verder is er als je je gewoon netjes 'aan de regels' houdt zoals je voedsel vers kopen en goed wassen, weinig kans op toxoplasmose. Maak jezelf niet gek met het zien van beren op de weg!
Ik hoorde laatst van een vriendin dat haar vriendin maar liefst 10 jaar intensief bezig was met het idee om zwanger te worden. Na 10 jaar gaf ze het op en meteen was ze zwanger! Nu betekent dit niet dat het 10 jaar gaat duren... maar je begrijpt het wel: Maak je niet druk!
 
ik sluit me aan bij de anoniem. rustig aan!!
2 maanden, dan ben je misschien net 12 tot 24 uur vruchtbaar geweest. natuurlijk kan het dan lukken maar in 99 van de 100 gevallen lukt het niet zo snel hoor
 
Terug
Bovenaan