Bang..

<p>Hoi meiden,</p><p>Ik heb nu 4 positieve testen! Yeaaah! </p><p>Maar nu vanmorgen ging ik naar de wc en met afvegen had ik heel lichte roze/rode gloed.</p><p>Is dit normaal of krijg ik nu al een miskraam? Help!</p>

Hoi danemelle, allereerst gefeliciteerd met je positieve testen!!?
Ik zou proberen je niet gelijk druk te maken. Bloedverlies komt vaker voor en is niet altijd gelijk is miskraam. Ik had het twee dagen in week 6, mocht langskomen bij VK alles bleek goed. 
Als je net zwanger bent kan het nog innestellingsbloed zijn. Mocht je echt krampen erbij krijgen, als in erge buikpijn dan zou ik morgen even een VK bellen. Sowieso weet de VK meer dan wij en kan die je geruststellen. In ieder geval niet googlen want daar wordt alleen maar banger van!! 

Lisaforum
Dankjewel voor je reactie!
Ik heb nog helemaal geen contact gehad met een VK. Ik wil morgen maar eens bellen. Mijn man vind het te vroeg.. maar ik wil het wel.

Gefeliciteerd met je zwangerschap?
zelf ben ik ook zwanger 7 weken en 3 dagen.
al 2 weken heb ik op en af bruine afscheiding. 
Afgelopen donderdag een vroege echo gehad ivm eerdere miskraam.
maar niks aan de hand, een prachtig kloppend hartje ?
snap je zorgen heel goed.
maar zolang je geen krampen hebt en niet grote hoeveelheden verliest hoeft het niks ergs te zijn.
verloskundige kan je indd al wel bellen, die hebben mij ook gerust kunnen stellen. Dat werkt beter dan Google ?

Je kunt meteen nadat je weet de verloskundige bellen, ze plannen dan alvast een afspraak in en zetten je in hun systeem en sturen je alvast wat informatie in door te lezen. 
Ik heb zelf bij mijn dochtertje flink wat bloedverlies gehad tussen week 7 en 11. Inmiddels een prachtige dochter van 9 maanden. Bij mijn zoon, inmiddels 4, een innesteling bloeding gehad. 
Mijn verloskundige zei bij mijn dochtertje, het kan 2 kanten op, maar zolang je geen buikpijn krijgt is het waarschijnlijk goed. 

Ik ben nu 17 weken zwanger en heb iedere maand een bloeding gehad. Met 6 weken 2x een spoed echo gehad in het ziekenhuis. Alles was goed. Zolang ik geen buikpijn had moest ik positief blijven.
De verloskundige kan je meteen bellen zodra je weet dat je zwanger bent. Bij mijn bloedingen hebben hun voor de echo's in het ziekenhuis gezorgd.

Succes

Terug
Bovenaan