Bang

<p>Hallo allemaal, </p><p>Ik ben dus zwanger. 17 juni had ik een positieve test. Ik had de eerste 2 weken veel buikpijn dus ben tussendoor naar de vk geweest. Het was nog erg pril dus niet veel te zien, bloedonderzoek gehad om te kijken of niet buiten baarmoedelijk was en dit was niet het geval. Het was gewoon nog een prille zwangerschap. Nu ben ik gisteren weer geweest voor een echo en ik zou dus nu rond de 7/8 weken moeten zijn aan de hand van mijn positieve test. Nu ben ik nog maar 5/6 weken, er was wel een rustig kloppend hartje te zien... de vk vond dit vreemd omdat ik de 17e positief getest heb. Donderdag moet ik weer komen maar ben zo onzeker nu. Ga maar van het ergste uit... :( zijn er mensen met ervaring hiermee?</p>

Gewoon rustig blijven die test geef geeft  een richting aan betekend niet dat zo is. En als jij gestrest ben is dat niet goed voor embry hoe rustiger je vent hoe beter is . En kan ook inestel pijn zijn he

Hehoi,
Ik heb op 20 juni een test gedaan, ik ben dus nu 8 weken. Ik ben vorige week toen was ik 7 weken voor het eerst bij de verloskundige geweest, ook zij zei dat het op de echo 6 weken is. Ze zei dat dit vaker gebeurde omdat het nog erg pril is, vaak wanneer je rond de 10 weken een echo laat maken is er veel meer te zien waardoor de datum weer ‘bijtrekt’.

Tenslotte heb ook ik het hartje zien kloppen, dus ga er van uit dat alles goed is. Ik zou het afwachten en er vooral niet te veel over stressen. 

De verloskundige zei dat het erop lijkt dat het vruchtje zich te langzaam ontwikkeld en dat het dan uiteindelijk fout zal gaan. Maar omdat er dus wel hartje klopte kon ze niet zeggen dat het nu al echt fout is. Nou als ik dat dan hoor dan gaat mijn hoop wel een beetje weg. Nu ik jullie verhalen dan hoor en van meerdere krijg ik gelukkig toch weer een beetje hoop en blijf ik nu wel positief. Maar inderdaad dan had ik liever gewoon nog geen echo gehad.

Terug
Bovenaan