Bang...

A

Anoniem

Guest
Meiden ik heb nu wel hele erge buikpijn, soort kramp, meer dan voordat je ongi moet worden. Nu heb ik sinds 2 dagen ruzie met mijn vriend en ben ik bang dat mocht er iets moois aan het ontstaan zijn dat door erge stress het misschien een miskraam kan worden...je kan jezelf zo gek maken.
Weten jullie of de buikpijn erger is als je zwanger bent, dus anders dan ongi buikkramp?
Waarschijnlijk moet ik "gewoon" rustig afwachten boe, snik.

Ooh meid ik leef met je mee. Zorg maar gauw dat je het weer goed maakt met je vriendje. Dan kan het daar niet meer door komen. Maar volgens mij moet stress dan wel heel erg zijn voor het een miskraam veroorzaakt. Wanneer is jou NOD??
Groetjes cinber

Misschien heb je door de stress en de ontwikkeling van een kleine wel last van je darmen? zou ook nog kunnen..
ik hoop in ieder geval dat het goedkomt met je vriendje en dat jullie  samen van een zwangerschap kunnen genieten!

liefs Jaz  

Hoi,

Mijn NOD is 6 mrt. En de jouwe?
De kramp is nu iets minder maar het voelde een beetje als die keer dat er curretage werd gedaan dus ik schoot gelijk in de stress natuurlijk.
groetjes Irene.

Bedankt Jazzie voor lieve bericht, we zullen zien.
Ik heb je naam al een paar keer gezien op het forum. Ik zit stiekem op mijn werk steeds hier te neuzen.
groetjes.

Hoi pepernootje,

Een geruststelling voor jou; je hoeft niet bang te zijn dat stress een miskraam kan veroorzaken. Dat is echt niet zo! Ik heb diezelfde vraag pas nog gesteld aan de huisarts, en zij zei dat het er wel voor kan zorgen dat je minder snel zwanger wordt (als je gestresst bent tijdens je vruchtbare dagen) maar als je eenmaal zwanger bent,  kan het nooit voor een miskraam zorgen.

Ik  voor je meis!! (en ook voor mezelf, want ik heb vandaag mijn nod maar ook negatieve test..)

Liefs Jenny  

Terug
Bovenaan