bang!!!

A

Anoniem

Guest
lieve meiden had jullie eigenlijk al verlaten maar ben sinds gisteren ontzettend bang .had 2weken geleden echt goed zwanger getest en verloor elke dag een klein druppeltje bloed/afscheiding maar maakt e me geen zorgen nu gisterenmiddag ineens wat slijm verloor neep ik hem wel dacht was dit nou weer gistereavond ineens wat helder bloed dus nu goed over me toeren heb toen de verloskundige gebeld die zei maak   je niet meteen te druk kan ook onschuldige blaasontsteking zijn nu moet ik vanochten om 10 voor 11 naar de verloskundige voor intake gesprek maar ben zo bang dat het mis gaat /is gegaan voel me erg down

Hey,
Probeer maar gewoon mog ff rustig te blijven, het is al bijna 10.50 uur. Als de verloskundige al zegt dat je je niet zo druk hoeft te maken, dan zou ik dat ook nog niet doen! Hoeveel weken ben je nu zwanger?
Ik wens je wel heel veel suc6 zo direct! Ik duim voor je dat alles nog steeds helemaal goed is!

xx Esther

He hallo,

Dat is wel even schrikken he?
Ik had ook bij mijn tweede zwangerschap bloed verlies tot 20 weken.
En toch werd er een gezonde zoon geboren.
Wat de reden van het bloedverlies is geweest weet ik
tot de dag van vandaag nog niet.
Succes en kop op hoor.
We horen graag van hoe of wat.

doeg smaartje  

Hee lieve meid,

Maak je niet te druk, dat is niet goed voor jullie. De vk zei het ook al.

Succes dadelijke en houd ons op de hoogte.

Liefs, Daniëlle

hoever ik precies ben weet ik niet exackt laatste menstr was 1 juni minimaal de x ervoor zaten 20 dagen en was ook heel minimaal dus vandaar twijfelachtig maar zodadelijk inderdaad naar de verloskundige maar door de telefoon zeiden ze gisteren dat ze nog geen echo konden maken dus ,maar goed zal in iedergeval me ongerustheid vertellen afw8 dus.......bedankt voor de reacties jullie horen dr nog van

hoi ,smaartje had jij dus ook last van bloedverlies??/ veel of ook bij het plassen?
gr

Hoi Meid,

Hier nog 1 hoor ik heb bloedverlies gehad tot de 19e week en hij zit er nog steeds. Het was elke keer weer schrikken maar het kan maar zo dat er een adertje is gesprongen ofzo het hoef natuurlijk niets schuldigs te zijn.

Wens je heel veel succes bij de Vk en hopelijk kan ze jou gerust stellen en valt het allemaal mee.

Liefs Fruit Girl

He paniekertje,

Het bloedverlies was niet echt veel. Kon het met een inlegkruisje af.
Ik vond het wel eng. Ik dacht dat ik het kindje kwijt zou raken.
Er werd een echo gemaakt en ik was er van uit gegaan dat het hartje niet zou kloppen.
Ik zat eigenlijk te wachten op buikpijn maar dat kwam gelukkig niet.
Tot mijn grote verbazing was het enige dat ik zag ,alleen een kloppend hartje op de echo.
Wat ik niet duurfde te geloven. Alles was goed zover ze kon zien.
Opgelucht maar toch ook nog wat angstig elke keer als ik weer bloedverlies had.
Na 20 weken was het over. Gelukkig. En met 39 weken en 5 dagen werd ons kleine mannetje geboren en hij wordt in okt alweer 3 jaar.
Later las ik dat het kan komen door het mannelijke hormoon dat je dan bij je draagt.
Daar reageert je lichaam vreemd op omdat jelichaam het hormoon niet kent.
Maar of het echt waar is durf ik niet met zekerheid te zeggen.
Mijn zusje is nu ook zwanger, had met een week of 8 ook bloed verlies en het kindje zit nog heerlijk warms bij moeders.Ook een echo gehad, ook alles okay. Misschien ook een jongen??????

doeg smaartje

Terug
Bovenaan