Bang

<p>Hallo allemaal,</p><p>Ik weet niet of ik hier echt goed zit maar wil toch wel wat vragen.  Ik ben een mama van 7 super mooie lieve kindjes. De oudtse is 18 jaar en de jongste is 2 jaar. Nu heeft mijn man zich een aantal jaartjes geleden zich laten steriliseren ik heb me zelf ook 2 jaar geleden laten steriliseren.  Nu ben ik al 4 dagen overtijd en ben misselijk mijn linker borst doet pijn. Mijn hormonen vliegen alle kanten op. Maar heb wel steeds t idee om ongesteld te worden. Heeft ooit iemand mee gemaakt dat je na een sterilisatie zwanger word?? En dan nog zo uirzonderlijk beide gesteriliseerd en als nog zwanger worden?? Ik durf geen test te halen ofzo. Maar normaal ben ik altijd optijd ongesteld. Hooguit 1 dag later maar nu zit ik al op dag 4.</p><p>Liefs een onzekere mama.</p>

Dag gebruiker,
Dat zou inderdaad heel uitzonderlijk zijn! Ik heb er geen ervaring mee, maar zou (aangezien je je zorgen maakt) voor de zekerheid toch een test doen. Dat is wel beter voor je gemoedstoestand denk ik! 

Hoi leeuwinnstje.
Ja denk dat ik dadelijk ma eens een test ga halen.. al weet ik vrijwel zeker dat t negatief is. Ma vraag me af wat t wel zou kunnen zijn.

Ook sterilisatie biedt geen 100% bescherming tegen zwangerschap. Als jullie beide zijn gesteriliseerd zijn is de kans heel klein dat je zwanger bent, maar niet onmogelijk. 
Ik zou toch even een test doen, is die negatief dan ben je gerustgesteld en word je vast snel ongesteld. 

Ik ga dadelijk denk ik idd even een test doen. En ja wat je al zegt t zou wel kunnen.. maar lijkt me eerder als 1 van beide geholpen is dan dat je beide geholpen bent. Dan zouden we de krant halen denk ik??

Terug
Bovenaan