bang!

Hallo medezwangeren!
Sinds gisteren ben ik officieel zwanger(op mijn 37 st. dus best spannend)
De afgelopen dagen heb ik steeds kramp in mijn onderbuik gehad, vooral als ik opstond. Vannacht, nadat ik naar het toilet was geweest, werd ik overspoeld door een golf van misselijkheid en een vreselijke kramp.
Mijn man heeft me op de badkamervloer gevonden, het klamme zweet brak me overal uit en voor mijn gevoel ging ik flauwvallen. De kramp trok weg en uiteindelijk ben ik in slaap gevallen.
Vandaag voel ik geen kramp meer!
Ik ben zo bang dat vannacht mis is gegaan maar ik verlies geen druppel bloed!
Kan/wil iemand me geruststellen?
 
Hai Loes! Gefeliciteerd meid echt super.
Ik ben natuurlijk geen dokter, maar vergeet niet dat je baarmoeder aan het groeien is, dit geeft krampen. Ikzelf had/heb het ook, maar niet zo erg. Tja en misselijkheid hoort er nu eenmaal bij he?! Ik zou zeggen geen zorgen voor de dag van morgen!! Geniet en denk maar zo dat die krampjes alleen maar positief zijn!!
Groetjes Marieke
ps bij twijfel gewoon de dokter ff bellen hoor!!
 
hoi loes, van harte met je zwangerschap.
ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken hoor, ik denk dat dit normale zwangerschapskwaaltjes zijn. en in het begin had ik ook heel erg last van een soort menstruatie achtige krampjes in mijn onderbuik. omdat je baarmoeder aant groeien is. maak je maar niet al teveel druk hoor. en geniet ervan. want zorgen maken kan je nog altijd als je echt REDEN hebt om je zorgen te maken.
DENK POSITIEF!
veel liefs van sandy
 
ik heb ook krampen gehad in het begin, na een aantal weken trok dit weg en nu is het er weer. Ook geven mijn darmen af en toe verschrikkelijke krampen en daar kan je inderdaad bijna van flauwvallen van die pijn. Ik ben inmiddels 22 weken en ik maak me er minder druk om, maar vooral smorgens is het vaak ik "puf" ze weg dan. Als ik naar de wc ben geweest is het vaak over en voel ik de kleine weer schoppen en dan weet ik dat alles weer okee is. Dus probeer er van te genieten!!!
 
Ik had het ook met 12 wkn..draaierig,misselijk en tegen het flauwvallen aan,en ongelovelijke rare kramp.Ik heb meteen mn vk gebeld,daar mocht ik gelijk komen,daar bleek dat mijn banden aan de linkerkant opgezet waren,dus bandenpijn.Advies was rust houden veel liggen met kersenpittenkussen.Het heeft 3 dgn geduurd,Maar gelukkig zonder het gevoel van flauwvallen.

Ga maar lekker naar je arts of vk,die kan het uiteraard beter concluderen wat je hebt als wij hier va nafstand.Maar t zal wel los lopen.
 
Terug
Bovenaan