bang

hallo allemaal ik heb ff een vraagje ik zit nu in mijn negende week maar ik ben nog niet misselijk nu is mijn vraag dat hoeft toch ook niet of betekend het dat ik een miskraam kan krijgen
 
Ik ben vandaag 30 weken en 5 dagen in verwachting en ben totaal NIET misselijk geweest. Er zijn honderd en een symptomen die bij een zwangerschap zouden kunnen horen, sommige mensen krijgen ze allemaal, sommige mensen geeneen en sommigen een paar. Maak je geen zorgen, geen misselijkheid wil helemaal niks zeggen.

groetjes, Jane
 
hallo,nee hoor je hoeft nergens bang voor te zijn wees juist blij!!!
Ik ben 24 wk nou en heb ook nergens last van ook niet gehad ik vind dat gewoon heel prettig!Dus meid geniet ervan!
 
Wees maar blij dat je nergens last van hebt. Als je zo zou hebben als ik dan kan ik je een ding vertellen dan kan je je lol op. Geniet er maar lekker van.
groetjes van Danielle, 16 weken en 6 dagen
 
wees blij dat je niet misselijk bent, maarre... het kan ook nog komen! Bij mij begon de misselijkheid en het overgeven ook pas na de 9e week! en het heeft vervolgens 6 weken geduurd... ik hoop maar voor je dat je dit bespaard blijkft!
groetjes van daan.
 
Terug
Bovenaan