bang

hallo ik ben nu 9 weken zwanger ben heel bang dat het misgaat
ik ben sinds mijn 7e week misselijk en heb zere borsten maar nu in de 9e week heb ik dat niet meer kan dat leiden tot een miskraam?

mijn vriend heeft gisteren nog geluisterd en hij zei dat hij he hartje nog wel hoorde!!
kan iemand mij helpen ?

 
nou dat vindt ik knap hoor als je vriend het hartje kan horen, hebben jullie net zo'n apparaat als de verloskundige? want anders kun je dat echt nog niet horen hoor. maar ik denk niet dat je ongerust hoeft te zijn, de klachten nemen inderdaad af, bij mij was dat met 11 weken, bij jou dus wat eerder. Je bent nog gewoon lekker zwanger hoor, en geniet er maar van dat je niet meer misselijk bent.

gr sandra
 
Weet je al wanneer je voor je 1e bezoek aan de vk mag? Of je 1e echo krijgt?
Dat zal een hoop schelen, als je eenmaal die bevestiging hebt! Sterkte en maak je niet te veel zorgen!
 
Niet te veel zorgen maken, bij mij namen die klachten ook snel af...Maarre.....dat vriendje van jou heeft wel errug goede oren!!!Ha ha. Dat kan echt nog niet hoor! Pas aan het eind van je zwangerschap kan je met heel veel geluk en bij bepaalde ligging van je kindje het hartje horen!!!Hij hoort waarschijnlijk gewoon je darmen...Succes met de zwangerschap! Er is vast niks aan de hand!
 
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
kon je vriend het hartje horen?
HAHAHAHAHAHAHAHAHA ik lig hier echt in een deuk man!
hij zal jouw eigen hartslag wel horen in je buik. wat is hij dom he!

trouwens je hoeft helemaal niet bang te zijn hoor. dat je niet meer misselijk bent. geniet er maar van.
 
Je vriend heeft wel humor.Ach,hij bedoeld het vast goed en hoopt misschien dat jij je verder geen zorgen maakt.Mocht je een miskraam krijgen dan gebeurd dit toch wel met je wel of geen zorgen maken.Dus je kunt beter voor het laatste kiezen en lekker blijven genieten van je zwangerschap.
Groetjes Debby
 
reactie op 'anoniem' van 16:34: als je zulk een ongezouten kritiek meent te moeten geven op iemand (vriend) dan ben je misschien zelf ook wel een beetje dom?!? Het is inderdaad zo dat je het hartje nu (zonder apparatuur) nog helemaal niet kan horen, maar dan hoef je iemand nog niet uit te lachen en dom te noemen vind ik!
 
Terug
Bovenaan