bang

zijn er mensen die ook last hebben dat ze bang zijn dat er iets gebeurd in de zwangerschap, zoals dat het het met het kindje iets niet goed is of andere raar dingen denken.Want ik ben gewoon bang dat er iets mis gaat waarom weet ik niet
 
Ik maak me soms wel even zorgen, maar niet dat ik echt bang ben ofzo. Voor de eerste echo was ik 'bang' dat er niks zou zitten omdat ik nergens last van had. Tot de tweede echo vroeg ik me af en toe af of het wel goed ging omdat je dan nog niks voelt en nu vraag ik me af of alles wel goed gaat daar binnen als ik een tijdje niks hebt gevoeld. Ik denk dat dat wel zo blijft totdat hij/zij er is.

Je moet jezelf natuurlijk niet gek maken, maar dat je je soms afvraagt of het allemaal wel goed gaat zal iedereen wel eens hebben denk ik.
 
De eerste paar maanden heb ik me ook steeds druk gemaakt bij alles wat ik deed of at. Nu heb ik dat gelukkig niet meer zo want kon mezelf helemaal gek maken! Negen van de tien keer gaat alles gewoon goed en die gedachte moet je gewoon vasthouden, anders is er niks aan!!
 
Hallo Roxy, precies zoals Edith schrijft, ervaar ik de zwangerschap ook. Het is heel normaal dat je je zorgen maakt. Maar je moet je niet te druk maken (is niet goed voor jou en voor je kindje). Ook ikzelf (20 weken zwanger) ben weer blij als ik naar de VK mag en een echo krijg en om te horen dat alles goed is. Vooral het zien kloppen en het horen van het hartje is geweldig. Je moet wel genieten van je zwangerschap want het is heel snel voorbij. Succes !!!
 
Dat is normaal...

Ik had nergens last van, pas toen ik haar voor de eerste keer voelde had ik echt zoiets van: nu is het goed.

Ben vandaag uitgerekend, maar ze komt maar niet. hahahah

Nu maak ik me beetje ongerust wanneer ze er eens uit komt.

Knuffels,

Eystathia
 
Ik heb het idee dat zo'n beetje iedereen zich wel zorgen maakt tijdens de zwangerschap.
Zal wel door de hormonen komen...

Sterkte,

N.
39 weken, en toch nog soms ongerust...
 
Terug
Bovenaan