bang

Zijn er hier vrouwen die bang zijn tijdens de zwangerschap.
Ik heb dat wel je gaat altijd van die rare dingen denken dat het niet goed gaat, want ik heb ze ook nog niet gevoeld het is heel erg stil in de buik
moet ik me zorgen maken of niet
 
Ik denk dat bijna iedere zwangere vrouw wel onzeker en soms bang is tijdens de zwangerschap. Ik had dat in elk geval wel heel erg en nu nog maar heel soms. Ik weet niet in welke week je zit, maar ik had ook soms dagen dat hij heel druk is en soms voel ik hem bijna niet. Alleen als je je kindje echt een dag niet voelt moet je contact opnemen met je vk. Die kan dan kijken of alles nog goed gaat.
Veel succes!
Groetjes (38 wkn.)
 
Ik heb het eigenlijk helemaal niet gehad tot een paar dagen geleden. Woensdag heb ik m'n eerste echo. Ik kijk er heeeeeeeel erg naar uit maar er komen zo veel vragen bij me op. Ik merk toch wel dat ik heel zenuachtig begin te worden en me af begin te vragen of alles goed zit. Nog twee dagen en dan weten we meer.

Liefs, Ank
 
In het begin van mijn zwangerschap was ik erg onzeker of het allemaal wel goed zou komen, ook al had ik goede echo's gehad.

Toen de baby eenmaal begon te bewegen werd het minder, maar inmiddels ben ik 40 wkn zwanger en toch nog af en toe wel ongerust dat er iets niet goed is.
Waarschijnlijk hoort dat er ook een beetje bij, het zullen die ellendige hormonen wel weer zijn...

N.
 
Ik ben eigenlijk ook voortdurend onzeker of alles wel goed is ben nu 19 weken zwanger en kan nu zeggen dat het wat minder wordt maar je moet gewoon niet al die rare verhalen lezen

Ik wordt daar pas onzeker van
 
Onzekerheid hoort erbij volgens mij. En het gaat echt niet over als je kindje er eenmaal is! Ademt het nog wel? Is het niet te warm/koud? En wat dacht je van de 1e keer naar school... of als ze naar de disco gaan.....
 
Terug
Bovenaan