Bang

Ben nu 35 weken zwanger en vandaag is m'n verlof begonnen. Misschien komt het doordat ik teveel tijd heb om na te denken, maar ben opeens zo bang. Bang dat het niet goed gaat de laatste weken en dat we ons kindje verliezen bij of na of voor de bevalling. Ik ben ook zo gelukkig met die kleine in m'n buik, dat ik angstig ben om dit kwijt te raken.
Is dit 'n beetje herkenbaar voor sommige meiden?
Liefs.
 
hoi meis,
kan mij best voorsteleln dat nu je meer tijd heb t om rustig na te denken en met je zwangerschap bezig te zijn dat je ook meer zorgen krijgt. Soms krijg ik plotseling een stoot tegen mijn buik of ik heb toch een te strakke broeko aan gehad, mara ja toen ik stond en de duer uit ging was ie niet strak mar toenik op visite zat dacht ik toch plet ik die kleine niet..misschien heel onnodige maja.. en een andere angst als ijij weer dnek ik maar....
jij houd gewon al ontzettend veel van die kleine logisch dat je zo ongerust bent hen hem wilt beschermen!!Je bent nu al een super lieve mama!!
Die kleine boft maar...
xx bibi :)
 
Hoi Bibi,
Dank je wel voor je lieve reactie. Moeder ben je meteen als je zwanger bent geloof ik, dus ook die bezorgdheid.
Fijne zwangerschap verder!
Liefs.
 
Terug
Bovenaan