Bang !

Hoi meiden

Ik heb dit stukje ook op "zwanger worden" geplaatst maar misschien hoort het hier beter thuis.

Ik had vrijdag ongi moeten worden, maar ik ben het nog steeds niet.
Ook heb ik nog geen test gedaan omdat ik die niet in huis heb.
Eigenlijk voel ik me geestelijk niet helemaal lekker.
Ik ben bang voor het zwanger zijn en ik haal me van alles in mijn hoofd.
Jullie zullen wel denken wat een idioot.
Ik wil niets liever dan mama worden maar ik voel me nu zo rot, stel dat het zo is....
Zal mijn man het wel echt leuk vinden, komt het nu wel uit, en ga zo maar door!

Ik heb geen zwanger verschijnselen en ook niet echt ongi verschijnselen, wel heb ik af en toe steekjes in mijn buik! links en recht onderin.

Nou wie wil mij helpen en wie herkent dit ook, of ben ik de enige gek... hahahaha

Groetjes noomie22
 
Hoi Noomie,
ik zou als ik jou was eerst dinsdag maar eens een test doen. juist omdat je zo bang bent, kan het zijn dat je menstruatie uit blijft en wordt je dinsdag na de test misschien wel ongesteld.
Als blijkt dat je zwanger bent, probeer dan vooral je angst te overwinnen en praat veel met iemand over die angst. Probeer dan wel te genieten van je zwangerschap hoor!

Groetjes en sterkte,
Brenda
 

lieve noomie,
dat gevoel herken ik wel,ik ben op dit moment (nog) niet zwanger, maar soms grijpt het mij ook naar de keel.
Ik zou niks liever willen dan een baby krijgen. We wonen ruim, hebben het financieel goed, we hebben het samen geweldig etc.
Maar soms ineens krijg ik het benauwd: dan denk ik: kunnen wij het wel, moeten we niet nog even wachten, kunnen we het financieel toch wel aan, etc.

Maar ik denk dat het ook gezond is hoor: Het is niet zomaar wat en het lijkt mij in ieder geval geen kwaad om er goed over na te denken. Beter zo, als gewoon maar ervoor gaan...het is nogal niet wat!
Maar aan de andere kant: niks lijkt toch mooier als een lekker babytje in je armen te houden........

Blijf positief hoor! Als jullie samen de keuze hebben gemaakt om een kindje te willen maken....dat hebben jullie niet voor niets. Heel veel sterkte.

Ik vind het juist speciaal, dat je je druk maakt, zeg al genoeg over je! Zorgzaam!!!!

Liefs, San
 
Terug
Bovenaan