bang!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hallo ik ben wendy,en ben 7 weken zwanger. het is me eerste keer,en weet dat alles nieuw voor me is.
maar ik   ben zo bang dat het niet goed zit. ik heb 30 aug me eerste echo bij de v.k en heb er wel zin in.heb vertelt dat ik bang bendat het een b.m.z is. hier antwoorde ze op,dat aje dan de 6 week niet eens red,want dan verlies je al bloed en heb je oinwi js veel pijn.toch vind ik het moeilijk om te geloven. ik bloed niet en heb wel krampen en steken in me vagina en onderbuik.me borsten doen ook al zeer en worden stevig.misselijk ben ik niet. zolang je geen bloed verliest zit het goed zeggen ze. kan het dan echt niet mis zitten ,zit het dan egt wel goed in je baarmoeder??????   ik heb de hele 7 weken niet gebloed!!!!!!!!!

groetjes wendy
 
Hoi Wendy,  
Spannend allemaal he ?? Ik ben nu 14 wk. zwanger maar kan het soms nog steeds niet geloven............. Maar als de deskundige zegt dat je bij een buiten-baarmoederlijke zwangeschap de 6 weken niet eens haalt, en dan ook nog met onwijze pijn......dan zal het bij jou wel meevallen hoor!!! Die borsten, dat is echt normaal, allemaal invloed van hormonen......... En zeker kun je steekjes en krampjes en pijntjes voelen onderin je buik, d'r gebeurt namelijk al heel wat op dit moment!!!!
Heel veel succes hoor!! En wedden dat je 30 aug. een prachtige echo krijgt ??

Groetjes,
Angie
 
Hoi Wendy,

Ik hoop dat ik je angst kan wegnemen. Ik heb zelf vorig jaar een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad. Ik verloor al vanaf week 4 bloed, en had erg veel last van enorme buikpijnen. Een buitenbaarmoederlijke zwangerschap kan nooit langer duren dan zes weken, omdat de vrucht dan te groot wordt en niet meer in de eileider past. Bij mij hadden ze het niet herkent, ben in shock geweest, heb een extra echo gehad voor eventueel galstenen, en verder moest ik niet zo kleinzerig doen want het waren maar mijn darmen. Ik wist wel beter! Uiteindelijk ben ik bij 8 weken geopereerd en hebben ze hierbij mijn linkereileider moeten verwijderen.
Geloof me --> als het buitenbaarmoederlijk zou zijn kun je niet staan, zitten of liggen van de pijn en heb je absoluut last van bloedverlies.

In jouw verhaal lees ik dat je daar geen last van hebt, je bent ook al voorbij de zes weken. Dus maak je geen zorgen, het is dan echt niet buitenbaarmoederlijk. Geniet van je zwangerschap en probeer je te ontspannen.

Veel succes,
Marja (10wk6dg)
 
Hoi,



Ook ik ben zeker de eerste weken ontzettend bang geweest dat er iets
mis was. En nog steeds denk ik soms "het zal toch wel goed zitten?"

Ik ban nu 10 weken zwanger en ook ik heb steken onder in mijn buik, maar er is mij verteld dat je baarmoeder dan hard groeit.

En dat je borsten zeer doen is juist een heel goed teken!



Groetjes

 
Ik vrees dat die onzekerheid er helaas bij hoort. Ik ben inmiddels ruim 38 weken, en ook ik maak me af en toe zorgen over alles wat ik in mijn lijf voel. Ik vraag me nog heel geregeld af of alles wel goed is daarbinnen. Ik denk dat het pas overgaat als de kleine gezond en wel op je buik ligt. Of begint dan het grote zorgen maken pas echt...
Sterkte en ik hoop dat je een goede zwangerschap krijgt.
groejtes
greet
 
Hoi,
Ik was in het begin en vooral ook de laatste paar weken onwijs onzeker of het wel goed zou gaan met mijn kindje.
Ik begon gewoon in een vrloskundige praktijk maar ik had niet genoeg vertrouwen in hun en ben overgestapt naar een academisch ziekenhuis, dat gaf me al veel meer vertrouwen. Uiteindelijk na een zware zwagerschap met 4 maanden continu misselijk te zijn geweest, ischias en stuwing van mijn nieren, is de hele zwangerschap met mijn kindje niets aan de hand geweest. Als ik nu nog een keer zwanger zou worden zou ik me een stuk zelfverzekerder voelen. Je krijgt idd allerlei rare pijntjes , je bent ontzettend moe, en je kan ook nog behoorlijk humeurig worden door al die hormonen.
Het enige advies dat ik heb is om misschien toch niet zo vaak achter internet te zitten en te lezen wat er allemaal mis kan gaan, of rampscenario's te lezen en dat dan op jezelf te betrekken, daar word je nl echt heel ongelukkig van en is helemaal nergens voor nodig. Geniet!!! Ga naar een kinderwinkel toe en koop iets moois voor je kindje, daar kreeg ik vertrouwen van omdat je dan bezig bent met de komst van je kindje ipv andersom.
Als je nog dingen wilt weten kan je me altijd mailen, liefs Sophie
 
hallo.hartsikke bedankt voor jullie gerusstelling. ik heb volgende week   di mijn eerste echo,en vind het best eng. maar dan kan ik gerust verder gaan omdat ik het gezien heb.het is nu zo ongeloof waardig.ik hoop dat jullie ook een fantastiche zwangerschap tegenmoet gaan en dat alles goed komt!!!!!

liefs wendy
 
Terug
Bovenaan