Bang

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Jullie kennen mij denk ik nog niet. Zal me even kort voorstellen. Ik heb een dochter Emily en zij is ruim 13 mnd.   Ik ben afgelopen sept weer zwanger geraakt en deze zwangerschap is na 9 weken geindigd in een miskraam. Na 1 keer ongi te zijn geworden na de miskraam ben ik weer zwanger. Ik heb een lange en onregelmatige cyclus, dus ik weet niet precies hoever ik ben , maar denk pas 4,5 wk.
Na de miskraam was ik even verdrietig,maar heb dit redelijk nuchter en realistisch opgepakt als zijnde dat dit kan gebeuren en dat ik blij was/ben dat de natuur zo zijn werk doet.
Nu ik weer zwanger ben valt het best zwaar. Ik ben aan de ene kant gelukkig, maar ben ook zo onzeker en bang. Ik zou wel iedere dag een test willen doen.Het vervelende is dat ik ook niet echt zwangerschapsverschijnselen heb. Nou ik weet niet hoe ik precies mn gevoel moet uileggen,maar ik kan wel janken.

Bedankt voor het lezen.
Gr Helen

Hoi Helen,

Ik kan begrijpen dat je nu erg onzeker en angstig bent
na een miskraam. dat is toch ook helemaal niet vreemd.
Ik zou als ik jou was zo snel mogelijk een echo vragen,
Volgens mij kan dat al vanaf 6 of 7 weken.
Probeer er toch van te genieten meid, stress is toch niet
goed voor je kleintje. Sterkte!!

xx Syrah

Ik heb 8 febr een echo, dat is over 3 weken. Dit had ik al gelijk aggesproken toen ik wist dat ik zwnager was.

Gr Helen

Hoi Heleen,

Ik ken dit verhaal. Ik was na mijn curritage ook meteen weer zwanger. Toen ik daarmee naar mijn huisarts ging heb ik dezelfde dag nog een echo gehad. Was toen 5 weken zwanger. Bij 8 weken heb ik toen ook een echo gehad. Toen ze het hartje zagen kloppen, mocht ik naar de verloskundige en bleef niet onder behandeling. Ik hoop voor je dat jij ook snel voor een echo mag.

Liefs,

Danielle

Hallo Helen,

Ik snap je angst heel goed. Natuurlijk niet precies omdat ik het niet mee heb gemaakt. Maar ik vind het wachten op een echo al zo lang en als er dan nog zo'n dingen meespelen... Een echte tip heb ik niet. Probeer positief te blijven denken maar dit is natuurlijk makkelijker gezegd als gedaan. Geniet van je lieve dochtertje en plan je tijd zo dat je niet te veel kan piekeren. Daar heb je niks aan. Of schrijf natuurlijk je zorgen hier neer!!

hoi mama van emily (leuke naam ,zo heet mijn jongste dochter ook)

probeer je geen zorgen te maken al is dat nog zo zwaar.Misschien kan je een berichtje plaatsen op het zwanger na een miskraam forum.Dat  is een hechte groep meiden met een leuk kontakt.

En lastig dat je geen kwaaltjes hebt.Ik was vreselijk misselijk ,soms balen maar gaf me wel wat meer zekerheid.

Probeer te denken aan je gezonde dochter ,toen ging het ook lukken en nu gewoon weer!Fijne zwangerschap !

groetjes Cindy34
26w5d zwanger van 4de kindje

Hallo,

Wat onrzettend   lief dat jullie zo met me meeleven. Ik heb gisteren toch nog maar een zwangerschapstest gedaan en deze was weer hartstikke positief. Het slaat eigenlijk nergens op dat snap ik ook wel, maar toch voel ik me er weer beter door. Nou gewoon afwachten dan maar en de 3 weken zijn hopelijk zo om en in de tussen tijd   lekker genieten van mn lieve meisje.

GR Helen

Hallo,

Mijn naam is Rianne, en ik begrijp je angst.

Zelf heb ik na de geboorte van mijn zoon 2 miskramen gehad. Nu ben ik inmiddels weer bijna 21 weken zwanger en heb gisteren de pretecho gehad.

Alles is goed,  maar ik ben nu pas op moment gekomen dat ik kan zeggen dat ik kan genieten van deze zwangerschap.

Het blijft toch altijd spannend. Het moment van een echo of het horen van het hartje bij de verloskundige waardeer je toch nog meer.

Sterkte en een hele goede zwangerschap toegewenst.

Groetjes,
Rianne

Terug
Bovenaan