bang

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal ik had al eerder geschreven omdat ik nu al een hoge bloeddruk had (eerste kindje hellp-syndroom) nu vannochtend na de dokter geweest omdat ik pijn had in mijn onderrug. Ze hebben de urine nagekeken en daar zat eiwit? in. Morgen moet ik bloed laten onderzoeken en volgende week na het ziekenhuis. Wie weet wat dit kan betekenen? ben al hartstikke onzeker vooral omdat mijn buik echt nog niet veel gegroeid is wie heeft er ook nog niet echt een buikje ben nu bijna 20 weken.

groetjes,
marike

Hai Marike,

Wat het eiwit te vertellen heeft, daar moet je met geduld helaas op wachten.
Je kan wel allerlei speculaties erop los laten, maar misschien word je hier alleen maar onzekerder van.   Hopelijk krijg je snel de uitslag.

Dat je buikje nog klein is, zegt niets. Ik ben inmiddels 25 wk en als ik aan mensen verteld dat ik nog maar 15 weken hoef, zijn ze ontzettend verbaasd omdat mijn buik zo klein is.

Bij de 20 wkn echo bleek ons kindje prima qua gewicht en qua lengte, maar iedere baby volgt zijn eigen groeiproces. En bij de een is dat gewoon er voorop lopen, bij de ander iets erachter en weer bij de ander precies zoals het moet.
Dus geen zorgen hierover maken!

Hou je taai!
Groetjes, Sigrid H

Kan me voorstellen dat je ongerust bent. Nu maar hopen dat je snel meer weet.
Ik had met 20 weken ook nog geen buikje. Die komt nu pas echt ( 25 weken ) opzetten. Maak je daar in ieder geval maar niet druk om. Dat zegt niet zoveel.

Succes Juffie

Hoi Marike,
Logisch dat je je zorgen maakt, na een HELLP. Maar dan weet jijook, dat een vroege hoge bloeddruk (voor 20 weken) niets met PE en HELLP te maken hoeft te hebben.
Ik hoorde laatst een verhaal van iemand die de tweede zwangerschap volledig heeft uitgedragen na een eerste zwangerschap HELLP. Zowel het kindje als de moeder zijn gezond. Probeer je eigen lichaam te vertrouwen en laat ze je maar goed in de gaten houden. Beter een keer te veel controle, dan een keer te weinig.
sterkte
Patricia

Terug
Bovenaan