bang

A

Anoniem

Guest
hoi hoi
ik wou dat ik niet zo bang was.
ik heb drie maanden geleden een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad en nu gelukkig weer zwanger, maar ik krijg dat angstige gevoel niet uit mijn lichaam.
ik heb veel buikpijn, wat heel goed stress kan zijn maar dat weet ik niet zeker..
nu had ik ook al donkere ontlasting ( sorry)  wat ik ook niet ken uit eerdere zwangerschappen.
ik maak me op dit moment overal druk over terwijl ik weet dat dit niet goed is voor mijn kindje maar ik kan er niets aan doen..
dinsdag krijg ok mijn echo met 6 weken dus ik hoop dat ik dan iets meer weet en dat ik dan kan gaan genieten.
kernnen mensen dit?
liefs milenne

haai meid,

ik denk dat het heel normaal is dat je je zorgen maakt om elk pijntje die je hebt zeker omdat je een paar maanden geleden zoiets vreselijks heb meegemaakt.
die vervelende kwaaltjes horen nou eenmaal bij zwanger zijn dus daar moet je niet zoveel achter zoeken. als je echt heel erg pijn hebt zou ik gewoon de verloskundige opbellen en zeggen dat het je niet lekker zit.
heel veel succes ermee !
lief Charida

heey

Ik denk dat iedereen wel onzeker en bang is, vooral in het begin van de zwangerschap.
Je moet toch ff die 3 spannende maanden door.
Ik weet nog wel dat ik helemaal in het begin toen ik net zwanger was ook buikpijn had, bandenpijn.
Ben inmiddels al trotse moeder van een zoon van 11 weken oud.

Succes en niet teveel proberen te stressen!

xx

Terug
Bovenaan