Bang??

Help, herkent niemand dit?
Ik ben nu 35,5 week zwanger, gaat allemaal perfect met mij en kindje.
Nu zit ik mezelf gek te maken met enge verhalen op internet van kindjes die sterven tijdens de bevalling. Dit gebeurt toch heus nog wel 'ns.
Voor m'n eigen ongerief tijdens de bevalling ben ik niet angstig, maar ben zo bang om alsnog ons kindje te verliezen.
Zijn er nog meer zo ongerust?
Liefs.

Meid, maak jezelf niet bang hoor, die kans is zooooo klein als alles verder gezond gaat. 1 tip, als je er gevoelig voor bent, kijk niet op die pagina's en luister ook niet naar die horrorbevallingsverhalen van vriendinnen etc. Je zult zien dat alles echt wel goed komt en je over een paar weken een klein wondertje in jullie handen houden. Succes.

helemaal herkenbaar....ik ben over 2 dagen uitgerekend en alle mogelijke drama's komen in mijn koppie voorbij!!
Goede tip hierboven; zoek het niet op, probeer ik ook....wel moeilijk hihi....gister nog een uur sbs 6 gekeken....bevallingen in amerika....hellup?!?

Hoi,

Ik ben in oktober bevallen van een mooie zoon en de week voor de bevalling kreeg ik ook ineens van die gekke angsten. Dat mijn zoontje geboren zou worden met een afwijking in het gezicht enzo.. Of dat hij idd zou sterven bij de geboorte... Het is gelukkig allemaal goed gegaan. Je moet maar zo denken dat er veeeel meer kindertjes leven en gezond ter wereld komen, dan zieke! Succes!

hoi,

ik ben alweer een half jaar mama van een gezonde zoon en ik moet je bekenen dat ook ik allerlei enge dingen in mijn hoofd haalde, van wat er allemaal wel niet mis kan gaan, maar probeer te vertrouwen op de mensen die je bevalling gaan doen, ze weten heus wel wanneer er ingegrepen moet worden en ze houden je baby heel goed in de gaten. mijn kleine die is ook op de natuurlijke manier geboren met drie keer een navelstreng om zijn nekje maar het was geen reden om in paniek te raken..hij deed het prima en is constant in de gaten gehouden, tot op de laatste keer persen. ga op je gevoel af en probeer niet zo veel van die enge dingen te lezen, er worden zoveel gezonde baby's geboren...

liefs van bianca

he hallo,waarom alle vrouwen zulke dromen hebben vind ik nog steeds raar maar iedereen heeft ze geloof ik.laat je hoofd niet gek maken.je hebt er niets aan en de kans dat iets misgaat is zo klein.plus met een ontspanne houding beval je nou eenmaal beter als dat je zo gespannen angstig bent.en het klinkt bot maar je kan er op het moment zelf niets aan doen als het fout gaat.dus kun je beter proberen al je positive krachten in te zetten om het kindje zo spoedig mogelijk geboren te laten worden als het zo ver is.ik ben nu van mijn derde zwanger en ik he ook nu weer de meest bizarre dromen en gedachten.laat ze maar varen.je kunt wel druppeltjes gebruiken die wat rustiger maken en dioe je angsten wat ontbind.dit zijn de bach rescue druppels en die heeft mijn vk me geadviseerd voor mijn eerst bevalling.succes joh en probeer te genieten.want straks is het voorbij en heb je die tijd alleen maar met angst beleefd.

Terug
Bovenaan