bang...

Hey girlz....

Ik heb vandaag wat twijfels over of ik nu zwanger ben, mijn temp is nog wel hoog maar ik slaap zooo slecht, ben ook niet echt moe ofzo en ik heb niet meer zo'n grote dorst en ook niet echt misselijk meer 's ochtends...

Maak ik mezelf nou bang???
Ik begin nu toch te twijfelen, ben bang dat ik TE enthousiast was en daarvoor nu gestraft word...

*HELP*

:-(
MoMo

Hoi Momo,
Maak je niet te durk. Zoals jij ondertussen ook wel zal weten, laat je gevoel je echt weleens in de steek.
Maak je nu nog niet te druk en wacht je NOD even af.Anders maak je je misschien allemaal wel onnodig zorgen. Wanneer is je NOD?
Suc6 meid.
Groetjes Ang...

Hoi MoMo,

Ooooh, wat een stress he, zo herkenbaar. Volgens mij krijg je de echte zwangerschapskwaaltjes pas als je echt over tijd bent, of niet?
Ben zelf wel beetje misselijk ´s avonds en ´s morgens! maar kan me niks schelen, als ik dat allemaal voel, maak ik me ook niet zo ´n zorgen!

MoMo, wanneer is je NOD? Wanneer ga je dan testen? Ik hoop zo dat je Luna en mij volgt naar het maart forum!
Enne, het mooiste was als dit forum niet meer zo bestaan, we allemaal lekker op het zwangerforum komen.
Ik ga voor je duimen!!

Enne, je kunt nooit te enthousiast zijn hoor, en daar wordt je zeker niet voor gestraft. Je wilt gewoon graag een kindjes, heel herkenbaar.

Liefs,
Joan

Hoi Momo,

Oh ik hoor het al, je hebt flink de NOD-stress te pakken meis !! Vreselijk die periode voor je ongi moet worden. Je kan er niets meer aan doen, het enige wat je nog kan is afwachten en hopen op een wonder. En het duurt zo ontzettend lang he ?! Ik voel met je mee, maar probeer toch even je NOD af te wachten hoor. Ik ga keihard voor je duimen dat virus zich nog verder verspreidt deze maand, ik duim uiteraard voor iedereen hier hoor !

Sterkte!

Liefs,
Luna

hoi momo!

wanneer is je nod, dat heb ik ff niet meegekregen....
het is zowiezo altijd stressen richting je nod, maar zoals de rest al zegt kop op! ik hoop voor je dat het raak is deze keer!!!

xx kimpansee

ik nog ff

ik zag in het lijstje dat je 11 juli nod hebt....
dat zijn inderdaad nog 5 dagen stressen!!
trek je nix aan van je lichamelijke "kwaaltjes" dat wil nix zeggen toch??
de een voelt wel vanalles en is wel/niet zwanger, en de ander voelt nix en is wel/niet zwanger!

succes
xx kimpansee

Thanx meiden dat had ik echt ff nodig!!!
Ik ben nu al wat meer bijgekomen, begon later alweer dorst te krijgen en vaak plassen kwam er ook weer bij, gelukkig...

Mijn NOD is volgens mij a.s. vrijdag 9 juni omdat de arts-assistent had gezegd dat ik dan mag testen maar dat ik beter een paar dgn overtijd kan wachten. Ik dacht ook dat mijn NOD eerst 11 juni was omdat ze zeggen dat wanneer je clomid slikt uit moet gaan van een 28 dgn cyclus maar ik heb mijn eisprong niet op de 14e dag gehad maar op de 11e dag gehad, dus 11+14 is 25 dgn cyclus.
Zeker omdat de assistent ook had gezegd dat ik vrijdag al kan testen,dus ga ik uit dat vrijdag mijn NOD is!!!!!

Oh en heb net danootje gegeten maar dat viel ook al niet echt lekker, ben nu een beetje misselijk.

Nogmaals thanx girls, soms kan ik mezelf echt GEK maken...

xxx
MoMo

Terug
Bovenaan