bang

Hoi allemaal

Een hele tijd geleden heb ik op deze pagina veel geschreven. Ik heb 3 miskramen gehad en gelukkig daarna een goede zwangerschap. Ik ben dan ook de trotse moeder van Anne, 16 maanden. Dus voor een ieder hier, er is hoop!!!! En daar moeten jullie in blijven geloven!!!!!

Ik vraag me af of er hier ook meiden schrijven die voor een tweede willen gaan, na een miskraam of meerdere miskramen. Wij willen heel graag een tweede, maar ik ben bang dat het weer zo gaat als bij de eerste. Ik ben toen best depressief geweest enzo. Nu ben ik erg gelukkig en dat wil ik niet kwijt.
Ik weet ook wel dat het niet zo hoeft te gaan, maar uit ervaring weet ik dat het wel zo kan gaan.

Groetjes Ria

Hoi Ria,

Ik snap dat het moeilijk is maar je zegt zelf ook al dat het niet zo hoeft te gaan. Ik denk dat je zelf die afweging moet maken. Je wilt er graag voor gaan maar bent ook bang voor dat het mis kan gaan. Als je er echt depressief van kan worden is het misschien zin vol om psygische hulp te zoeken voordat je er aan begint. Die kunnen je dan misschien helpen om een depressie te voorkomen???

Ik heb zelf pas ook een miskraam gehad, maar wil er toch ook wel voor gaan. Ondanks dat de angst voor een miskraam blijft.

Succes

Groetjes Anne-Marie

Terug
Bovenaan