Bang....

Hallo allemaal, eind september 2008 een miskraam gehad en nu weer opnieuw zwanger. Afgelopen vrijdag een echo gehad en alles ziet er goed uit. Hartje klopte in ieder geval. Ben nu bijna 8 weken en maak me de hele dag ongerust of het nog wel leeft!!! Heeft iemand hier ervaring mee. Kan bijna aan niets anders meer denken!!! Heb pas 26 jan. een afspraak met de VK en ik kan de klok en datum wel vooruit schoppen zo langzaam gaat het.

Wie o wie heeft dit ook?

Groetjes een overbezorgde moeder.....

Hoi patty,
Wat Carina schrijft is waar. Wij hebben beide meerdere mk's gehad.
Ik ben nu 12 wkn zwanger. Ben nog steeds doodsbang dat het misgaat.
As. vrijdag heb ik een nekplooimeting en dan maak ik me daar ook weer zorgen over.
Het houdt nooit op. Je hebt gewoon geen zekerheid. Het is om gek van te worden. Echt waar!
Probeer zo veel mogelijk je zorgen van je af te schrijven op het forum. Wij snappen wat je voelt!
Liefs , Yvette

Hoi , bedankt voor jullie reactie. Gelukkig ben ik niet de enige die me zo voelt. Bij mijn vorige zwangerschap (heb al een zoontje) was ik ook constant onzeker. Hem voelde ik amper en heb heel wat keertjes in het ziekenhuis gezeten om een hartfilmpje te laten maken en een echo. We gaan er gewoon voor en gaan uit van het positieve (ook al is dat soms heel moelijk).

Jullie ook heel veel succes en hoop jullie nog vaak aan te treffen op het forum met hopelijk allemaal goede berichten.

Groetjes

Patty

dat komt wel goed patty.. ik ben hier heel regelmatig!

mijn angst ging pas weg nadat ik ons gupje in mijn  buik voelde. gelukkig was dat vrij snel in de zwnagerschap en al snel ook heel duidelijk.
ben morgen alweer 35 weken zwanger... nog even en we hebben hier echt een babytje in huis. dat hadden we echt niet meer verwacht!

hoi,
Probeer te genieten hoe moeilijk dat ook is.
Het is zo bijzonder, het hartje klopt dus dat is goed.
Begrijp je wel hoor ik zal de volgende keer ook niet ongedwongen in de zwangerschap staan maar het kindje verdient dat je ervan geniet.
En een beetje bang is ook niet erg maar normaal is toch ook niet niets na een zwangerschap die niet goed is gegaan.
Veel succes en ik duim voor je dat alles goed gaat!
liefs pupke

Hallo,

Ik snap je precies hoor. Heb in september vorig jaar een miskraam gehad en ben nu weer zwanger. Ik ben superblij, maar daarnaast ook heel bang dat het weer fout gaat. Helaas kunnen we niks anders dan afwachten. Wens jullie veel sterkte en hopelijk gaat het goed...

Groetjes, Hester

Terug
Bovenaan