Bang

A

Anoniem

Guest
hoi meiden

Ryan heeft voor ijn doop speelgoed gekregen
waaronder een brandweerauto   die als hij ergens tegen aan komt geluid maakt
en knopjes op zitten enzo enzo.
Doodsbang is hij voor dat ding
nu had hij ook heel veel bonnen gekregen dus zijn we vandaag naar de speelgoedwinkel gegaan en hebben we van V-Tech een swing -rol bal gekocht.
dat is een bal die geluid en licht heeft ne knopjes maar die ook teurg rolt na het weg rollen (snappen jullie hem nog)
hij is een stuk kleiner en omdat hij overrollen leuk vond dachten we IDEAAL.
maar meneer is er ook doodsbang voor
hij gaat helemaal zitten trillen en lippen en huilen
raakt er echt overstuur van

zijn er meer kinderen die dit hebben??

groetjes moekje en Ryan

Hahahaha, zo heeft Eline een fobie voor onze zwarte ovenwanten. Zodra ze die ziet raakt ze helemaal in paniek, trillip en hartverscheurend huilen. De groene exemplaren heeft ze niks van. Enkel de zwarte. VREEEEEEEEEEEEEEEEEMD!!

Nou moet ik eerlijk zeggen, ik zou het niet zo erg vinden als mijn kind lawaaidingen niet zo leuk vind. Zo heb ik bij de oudste de vergissing gemaakt om voor zijn eerste verjaardag een Speelgoedtrompetje te geven. Helemaal krankzinnig werd ik van het ding. Af en toe ging het trompetje "uit logeren". Totdat hij opeens was verdwenen. Goh, gek zeg!! Hahaha, mijn zoon word volgende maand 7, maar hij vraagt nog steeds af en toe naar het kreng.

hahahaha

ja gelukkig maakt het niet zo'n herrie hahaha

Hallo,

heel herkenbaar hiero!! Dylano heeft ook zo'n bal voor zn verjaardag gekregen. Hij moest er eerst ook helemaal nix van weten.
Hij keek er ff naar, en begon daarna te huilen, t is zonde.
Toen hebben we hem een paar dagen niet gegeven, en zo langzaam opgebouwd. En nu vind hij hem helemaal geweldig!

Liefs Debby.

hoi
heel herkenbaar.
wij hebben voor Daan een grote nijntje kubus gekocht met dieren erop.Nijntje gaat je de geluidjes van de dieren leren.je rolt de kubus en dan hoor je de hond, de haan, de poes en het schaap.hardstikke leuk maar meneer vindt het schijt eng.
laatst probeerde ik het weer maar dan zonder geluid maar dat werkte dus ook niet, brullen krijzen rode vlekken in het gezicht.
hij ligt in z,n speelkist maar gek genoeg blijft dat er altijd in liggen en de rest ligt overal....

groetjes Arjanne

Terug
Bovenaan