bang

hallo,
kben de laatste week best onzeker..
en erg bang dat er wat met de baby is..
Ik kan soms niet normaal eten want word dan echt zoooo misselijk!!!
ben bang dat de baby geen voeding binnen krijgt.. en daarom misschin niet meer leeft
klinkt misschien heel gek dat ik zo praat??
maar kvoel me echt onzeker..

herkent iemand dit??

Ik begrijp je. Ik heb het ook. Terwijl het mijn 2e zwangerschap is, en ik uit ervaring weet dat het helemaal niets zegt! Maar toch heb ik het ook... erg onzeker! komt gewoon omdat je zooo blij met dat kleine hummeltije bent..dat je niet wilt dat het mis gaat! De kleine lijd er niet onder hoor, als jij missleijk bent! Die "eet" gewoon van jou!

hoi,

ik ben ook erg onzeker in mijn tweede zwangerschap maar bij mij heeft dat te maken dat ik in mijn eerste zwangerschap hellp-syndroom heb gehad en toen ging alles net op nippertjes goed en ben bang dat ik het nu weer krijg en dat het dit keer wel fout gaat.

groetjes tineke

Hoi

Om je even gerust te stellen, zwangerschap 1 ben ik 9 maanden misselijk geweest ben ik de eerste maanden 10 kilo afgevallen, zwangerschap 2 ben ik  4 maanden doodziek geweest (alletwee de zwangerschappen in het ziekenhuis gelegen aan het infuus omdat ik niets kon binnenhouden) en het resulaat een meisje van maar liefst 8 pond die een week te vroeg kwam en een jongen die op tijd kwam van maar liefst 9 pond!
Het zegt helemaal niets!

Succes
Lies

Terug
Bovenaan