bang?

Hallo allemaal wij denken dat ons dochtertje bang is op haar kamer een nachtlampje helpt niet.
Als  ze om 20.00 in slaap valt wordt ze om 24.00 gillend wakker eerst dachten wij akelig gedroomd.
Maar nu is het elke avond . ze is nu 6,5 maanden
Als ik ze terug in haar bedje legt begint ze weer te huilen   maar alsik haar in het camping bedje bij onsop de kamer leg gaat ze rustig weer inslapen,net of ze bang is op haar kamertje.
Als ze slaapt dan leggen we haar weer op haar eigen kamer ze wordtdan om de 2uur steeds wakker en is dan haar speen kwijt  
Wie heeft hier ook ervaring mee
Overdag slaapt ze ook weinig nog maar 2x ,het cb vindt dat te weinig maar ja niets aan te doen ze hebben verder ook geen tips.

groetjes daan70

Hoi

Bij ons ook zo zie topic ff stoom afblazen , maar de tijden komen overeen ook 12 uur wakker en daarna ook steeds iedere 2 uur.
,meestal dan gedraait op zijn buik om denken wij zijn tut te pakken die hij niet kan vinden.
Overdag draait hij alle kanten uit maar 's nachts kan hij niet terug gedraait komen.

Hopelijk gaat het snel over en is het gewoon weer een fase houdt ik mezelf steeds maar voor.

Groetjes Marille

heyhey

ook nathalia heeft hier last van.
de ene keer begint het al om 9 uur, alsze naar bed moet, dan weer om 11 uur of s'nachts dat ze spontaan begint te huilen. ze schrikt dan gewoon wakker.
d8 eerst dat t door de tandjes kwam, maar toen zag ik de topic"verlatingsangst" en d8 ik, hey, dat lijkt allemaal wel erg sterk op wat nathalia heeft. t lijkt wel alsof ze bang in het donker is ofzo. of om alleen gelaten te worden.
ik had een nachtlampje bij prenatal gekocht. d8, nou mischien werkt het wel.
maar ze is er doodsbang voor.
had haar in haar bedje gelegd, ze was aan het jammeren, dus ik het nachtlampje aangezet. (stopcontact zit zo'n 40cm van haar bed vandaan) begint ze toch te krijsen!
en niet 1 nacht maar meerdere. geen succes dus.
die nachten breken me op, dus elke keer beland ze toch weer bij ons in bed.
daar slaapt ze dan binnen 5 minuten.
ik heb ook geprobeerd om haar matras naast ons bed te leggen, vind ze ook goed.
ze wilt zelfs gewoon in haar box slapen. overal, behalve in haar eigen bedje.
verschrikkelijk. ik hoop dat t maar een fase is. en dat we snel weer de nachten kunnen doorslapen :D

succes ermee.

liefs, do

wat een gedoe allemaal he.
ik denk ook bij ieder huiltje: zou ze krampjes hebben? tandjes? wat dan ook?
ik herinner mij dat mijn moeder een keer vertelde dat ik ook een paar nachten gillend wakker werd.
wat bleek nou, er hing een ding aan de muur dat er in het donker heel dreigend uitzag!

dus een tip: ga eens op de plek liggen waar je kind slaapt met het licht uit.

kan natuurlijk ook heel wat anders zijn, maar je kunt het altijd proberen, toch?

Hey hey,

Bij ons gaat het er ook zo aan toe,
S'avonds is echt een kleine nachtmerrie om haar rustig in bed te krijgen, ze begint namelijk al te huilen bij het voorlezen omdat ze dan echt weet dat het bedtijd is.
Het eerste uur is ze echt alles aan het verwerken dus huilengeblazen, en dan word ze standaart rond 23.30 wakker en rond een uur of 2 en 6.....pffff!!!
Maar gelukkig merken we wel dat  ht s'nachts minder word...nu s'avonds nog!!!

Groetjes Chantal mama van Noa 8 1/2 maand

Terug
Bovenaan