bang???

A

Anoniem

Guest
hey meiden

is jullie kindje ergens bang voor?

nathalia vind het heel eng als ik een vuilniszak opensla hahahaha

dan begint ze heel hard te huilen.

en ze wilt haar haren niet meer uitspoelen!

als ze in bad zit, wassen we haar haren, en met de douchekop spoelen we t dan uit.

(voorheen met een kan, maar dat vond ze opeens ook niks meer)

we moeten echt als laatste haar haren wassen want mevrouw raakt dan zo in paniek dat ze er gelijk uit wilt.

nou, ben benieuwd of jullie kindjes iets eng vinden.

liefs, do

Jesse is bang voor de staafmixer als die veel lawaai maakt.
En voor plakband. Als ik een stukje plakband pak, dan begint hij al te gillen.

Gek hè, dat kindje ergens zo bang voor kunnen zijn. Dan vraag je toch af hoe dat kan.

Hey meiden,

Noah is bang voor ballen en andere ronden vormen, dus ook voor ballonnen enzo.  Als het alleen al is zijn buurt is, gaat hij heel erg huilen. En wij begrijpen dus echt niet waar dat vandaan komt??
Terwijl hij een klein, zacht balletje in zijn box heeft liggen en daar is hij niet bang voor. Dus alleen voor de grote ballen... hahaha

Groetjes

Hallo,

Nou ook Bente is bang hoor! Bente is bang voor nieuwe dingen, althans nieuwe bewegingen en geluiden. Niet dat ze meteen begint te huilen. maar ze kijkt wel angstig. Dit is ook één van de redenen dat ze nog niet zo veel kan, volgens de fysio dan. Verder is ze bang voor alles met 4 poten en een staart. Ik snap echt niet hoe dit kan, haar broer is nooit bang geweest voor dieren dus dit is echt iets nieuws voor ons. De hond van mijn ouders lijkt ze nu iets minder eng te vinden, zolang hij maar niet te dicht bij haar in de buurt komt, bovendien houdt ze hem steeds in de gaten. Als wij mijn ouders zijn, zit de hond dan ook meestal in de gang. Ach het zal vanzelf wel goed komen denk ik zo.

Groetjes Danielle

Jasmijn raakt al van jongs af aan in paniek als iemand zijn of haar neus ophaalt . De laatste tijd word het wat minder, maar de 'angst' is nog niet helemaal weg.
Raar he die gekke angstjes van die kleintjes. Ik kan ook echt niet verklaren waar het vandaan komt.

Liefs Trudi

hoi hoi,

Lara is een hele tijd bang geweest voor de stofzuiger, maar nu is hij ineens reuze in trek. Wel is ze erg bang voor de fohn. Als ik mijn haren fohn dan vindt ze dat maar niks. Niet dat ze gaat huilen, maar ze gaat dan liever gewoon helemaal weg.
Raar dat ze voor sommige geluiden zo bang kunnen zijn.

Groetjes Anne

Daniël is bang voor de stofzuiger, als ik ga zuigen, kijkt hij er met een pruillipje naar, maar als ik te dicht bij de box kom zet hij het flink op een huilen.
Ook is hij bang voor de electrische tandeborstel, als ik mn tanden poets moet hij ook huilen en kijkt dan zo bang.
sneu ziet het er uit, maar jah er zal toch gezogen en gepoetst moeten worden....

verder vind ik het heel bijzonder, daniël is helemaa gek van 'kleine' dieren (koeien en paarden vond hij eng) de konijntjes in de dierenwinkel dan schatert hij het uit als hij daar naar kijkt... of het hondje bij mijn schoonmoeder vind hij ook te gek... daniël staat daar dan in de box en daar tegenover zo een anderhalve meter verder ligt het hondje,
alles wat het hondje doet vind hij helemaal te gek!
echt leuk om zn gezichtsuitdrukkingen te volgen.. die vrolijkheid en interesse

liefs marina

Hoi,

Nou Yordi heeft niet echt dingen waar hij bang voor is.
Hij vindt alleen harde geluiden niet zo heel leuk, maar gaat ook niet altijd huilen.
Hij vindt het soms alleen niet leuk, als onze hond hard begint te blaffen.
Verder nog niet echt dingen tegen gekomen, wat hij niet leuk vindt.
Oh ja er schiet me nog iets te binnen wat hij echt niet leuk vindt.
Onder de douche staan. Als hij bij mijn man of mij op de arm onder de douche staat, krijst hij moord en brand, maar als hij dan gewoon zelf zit in de douchebak dan is er niks meer aan de hand. Maar dit is verder eigenlijk het enigste.

Liefs marielle

Terug
Bovenaan