Bang

Hallo meiden,

Ben als het goed is vandaag 5 weken en 5 dagen zwanger.Sinds gisteravond erge buikpijn, echt krampen.
Vanmorgen aan de dunne, dus dacht dat het mijn darmen waren, nu weer steken aan de linkerkant, mag vanmiddag om 16.30 voor een echo komen.Ben zoooo bang dat het niet goed is...
We hebben er zoooo lang over gedaan om zwanger te worden, enne nu dit, ppfff!
ik ga ervanuit dat ik een inwendige echo krijg, maar kunnen ze al wel wat zien????

Liefs een bange anies

Hoi Anies,

Jeetje, dat is schrikken zeg.. ik heb geen idee of ze dan al wat kunnen zien, maar ik denk het wel, als je moet komen voor een echo zal dat wel toch?
In elk geval veel succes de komende uurtjes tot 16.30 uur!!
Laat je nog wel even weten of het goed is gegaan?
Ik duim voor je!!

Liefs ladygaga

Hoi Anies,

Ik hoop voor je dat alles goed is!!!! waarschijnlijk kunnen ze wel een hartjes zien, dat is vaak rond de 6 weken, misschien ook niet dus, maar dan kunnen ze toch in ieder geval een vruchtzakje zien? Wel heel fijn dat je zo snel mag komen. Ik heb wat last van bloedverlies, maar moet helaas wachten tot 1 april.
Ik duim voor je!!

Liefs Jen

Hoi Anies,

Ik hoop voor je dat alles goed is!!!! waarschijnlijk kunnen ze wel een hartjes zien, dat is vaak rond de 6 weken, misschien ook niet dus, maar dan kunnen ze toch in ieder geval een vruchtzakje zien? Wel heel fijn dat je zo snel mag komen. Ik heb wat last van bloedverlies, maar moet helaas wachten tot 1 april.
Ik duim voor je!!

Liefs Jen

Gadsie wat naar voor je!
Ze zullen idd een inwendige echo zien om te kijken of er een vruchtzakje is.
Volgens mij kunnen ze het hartje zien kloppen vanaf de 7e week ... maar dat weet ik niet zeker! Meid, sterkte! Denk aan je en laat je weten hoe het was?

Gr Esther

Anies,

Jeetje, wat schrikken! Ik duim voor je en hoop dat je straks goed nieuws hebt!!!!!!
Ik weet niet goed vanaf wanneer je het hartje hoort/ziet kloppen. Heb wel gehoord dat je met een inwendige echo veel kunt zien.

X Joen

Terug
Bovenaan