bang

ik ben nu 9 weken en 3 dagen zwanger heb al een echo gehad en daar was alles oke
maar nu sinds vanmorgen met afvegen heb ik bloed erbij ik hoop dat het gewoon is maar heb dit bij mijn eerste niet gehad ik voel me nu zo raar probeer me niet gek te maken maar ga wel dadelijk de vk bellen
heeft iemand dit ook gehad !!
hopelijk is het niets maar ik ben echt wel een beetje bang

hey Lekky30

ik heb dit al een paar keer gehad & ik ben 9 weken zwanger & het is altijd maar weinig het is altijd een beetje roze of donker niet helder

maar bel even na de VK ik ben geen dokter & die kunnen je beter gerust maken & anders blijf je net zolang zeuren om een echo! dan weet je het zeker dat het goed is!

groetjes Indry

hoi indry
heb net idd gebeld en ze waren heel gerustellend en als het bloeden aan bleef houden mocht ik straks weer bellen en anders mocht ik morgen ipv donderdag voor de echo komen ze zei dat 25 % van de zwangeren er wel last van had dus ga er maar vanuit dat het aan de harde ontlasting ligt zoals ze zei

maar je maakt je onbewust toch echt wel gek hoor hiih
ik hou je op de hoogte

groetjes kelly

hoi kelly :)

meestal heeft het met de vaatjes van de baarmoeder te maken omdat daar nu een druk op staat kunnen die gauw knappen en dan krijg je een beetje bloed

en of je je onbewust gek maakt! ik kijk al niet meer op internet want meer als de helft klopt er niet van!

dan ben ik is benieuwd na de echo ik zou zelf niet kunnen wachten tot donderdag als ik morgen de mogelijkheid had haha 29 november hebben wij de 12 weken echo had het liefste nog een echo met 10 weken want 4 weken duurt toch wel erg lang

groetjes Indry

Heyy Lekky30

hoop dat je je gauw beter voelt en alles goed gaat.
Erg om dit te horen. Zal voor je duimen.
Ik moet zelf dalijk terug naar de vk gaat nog steeds niet goed. Ze gaan me daar onderzoeken en moest rekening houden dat ze me zouden door sturen naar het ziekenhuis.

Sterkte zal aanje denken..

Greotjess Cindy

Fijn dat je al wat gerust gesteld bent! Kan me voorstellen dat je er van schrikt, dat zou ik ook doen hoor!
Hopelijk verlies je niet meer bloed, dan kan je weer lekker genieten!
Het is toch wat he, al die bange mama's in spe...
Ik had gister zelf dat ik opeens wat meer afscheiding had, ik voelde het in mn onderbroek en rende gelijk naar de wc, gelukkig was het wit!

Ik heb hetzelfde gehad,had paar keer wat bloedverlies licht helder,schok mij kapot.
Volgens onze arts niks aan de hand zolang je geen krampen hebt en bloeden weer verdwijnt.Wij hebben toen ook een echo gehad en niks aan de hand gelukkig.Inmiddels al bijna 11wk zwanger.
Onze arts vertelde dat de helft ban zwangere vrouwen dit heeft.Komt doordat baarmoeder erg doorbloed is en dan kan er wel eens een vaatje springen.

Hoi hoi,

Hoop dat het inmiddels weg is gebleven en anders morgen gewoon na de vk gaan, fijn dat ze je wel gerust stelde en dat je eventueel morgen kan komen. laat je nog even weten hoe het is gegaan???

xxx

Terug
Bovenaan