bang

hallo
ben eigelijk nooit bang geweest maar van af
de laatste treugplaatsing ben ik bang en onzeker
heb al 3 echo gehad alles kei goed maar hoe dichter ik bij de 12weken kom hoe banger dat ik word dat het mis gaat iedereen zegt altijd bij 12weken zit het zeker goed ben nu 11 weken en 4dagen durf bijna nicks te doe en ga liever ook niet de deur uit als ik iets voel in mijn buik ben ik al bang ook al weet ik dat ik dat gevoel al eerder heb gehad wij zijn lang bezig geweest 9jaar nu het zo ver is ben echt super gelukig maar ook zo bang

angst blijft er altijd en jullie zullen het nog wel meer hebben. Maar als je nu al zo ver bent, zit het echt wel goed hoor! ik ben nu 12,3 weken dus genieten meid!

je moet er van proberen te genieten zo lukt je dat nieten maak je jezelf gek snap je wel maar als het fout zat gaat het ook met stil zitten fout dus
je bent al zo ver dus de kans word staaed kleiner
groetjes en probeer te genieten

kelly

Heel herkenbaar ik had precies hetzelfde.
Was zo bang en nog steeds.Gisteren 12wk echo gehad en alles was weer goed,maar angst blijft denk dat je dat heel de zwangerschap en ook erna blijft houden.Zelfs als kindje geboren is heb je de angs of alles goed blijft gaan,het gezond is enz.
Ik denk dat je het toch moet proberen los te laten en genieten.
Wij zijn zelf ruim 4jaar bezig geweest en nu eindelijk zwanger met 3de IVF poging.Dus ik herken je angst maar al te goed,maar probeer te genieten,want voor je het weet ben je straks bevallen van een mooi kindje en is de zwangerschap ook weer voorbij.Terwijl dat juist zo bijzonder is en waar je moet van proberen te genieten.

Gr. suusje

ik denk dat je angst heel normaal is, en heel begrijpelijk. Maar toch moet je proberen om je daar niet teveel door te laten leiden. Je hebt al 3 prachtige echo's gehad, heb vertrouwen in jezelf! en ik je kleintje!
Dat je dingen voelt is ook heel normaal. Alles krijgt een nieuw plekje in je buik, vind je het gek dat je daar iets van voelt?! maar nogmaals, ik snap ook wel dat het allemaal maar eng is!
Probeer zoveel mogelijk te genieten want een zwangerschap is iets heel bijzonders en iets heel prachtigs. en het duurt maar 9 maanden dus..

ik sluit me helemaal aan bij suusje.
Het is ook heel spannend .. ik denk ook vaak genoeg.. hoe zou het daar binnen zijn zal alles het nog doen?? lijkt me echt afschuwelijk om het nu te moeten verliezen na zoveel ellende.
ik denk voor ieder ander al ,maar helemaal als we al zon traject hebben door gemaakt.
Ik probeer wel de gedachte van hoe zou het zijn in mn buik los te laten en af te wachten tot de echo maar het is spannend!!
ik krijg as maandag weer een echo dan ben ik 11 weken en 1 dag

liefs Petra

Ik ben de 1e 3 maanden ook erg bang geweest, maar daar heb ik me uiteindelijk overheen gezet.
Als het mis gaat, komt het namelijk doordat het niet goed genesteld zit o.i.d. niet iets waar wij iets aan kunnen doen. Dus dan gaat het toch wel fout. Je kunt beter per dag leven en genieten van je zwangerschap dan echt in de toekomst gaan kijken of alles wel goed komt. Je merkt het vanzelf en bij veel zwangerschappen gaat het helemaal goed. Vooral na de 1e anderhalve maand. Meeste miskramen heb je dan.
Nu ben ik 14w+2d zwanger en ik zie wel of het goed gaat. Als moeder ben je gewoon een gebruikt object door je eigen lichaam en die bepaalt toch wat het zelf wil.

Terug
Bovenaan