Bang!

Hee meiden!


Ik zit met een probleem, ik ben nu 8 weken zwanger maar ik merk dat mijn hormonen mij de baas zijn, pff wat kan ik gemeen uit de hoek komen! en mijn vriend werkt soms ook niet mee! dus hebben wij best vaak heftige ruzies waar we bij schreeuwen schelden en tieren.. nou komt me probleem ik ben zo bang dat het mis gaat van de stress:( ik probeer positief te denken maar ik heb ook pas de 27e de echo dus of alles goed is weet ik nog steeds niet pff wat een onzekerheid. ik probeer zo me best te doen om niet elke keer uit me slof te treden maar soms is dat zo moeilijk bij mijn vriend.

Moest ff me hart luchten dames,

Liefs
 
Misschien moet je aan je vriend uitleggen dat het echt niet altijd de bedoeling is om zo uit je slof te schieten en dat het je hormonen zijn waar je niet altijd controle over hebt. En probeer rustig te blijven hoe moeilijk ook want stress is inderdaad niet zo goed. Het is zo herkenbaar ook ik ben nu ik zwanger ben heel erg snel kwaad terwijl dat niet altijd nodig is. Sterkte ermee en alles komt vast goed.
 
ja ik zou het er ook over hebben dat je er niks aan kan doen , ze zeggen dat ik er ook heel veel last van heb maar ik heb het zelf ook niet altijd in de gaten het hoort ook een beetje bij het zwanger zijn je hormonen gieren door je lijf en daar kun je niks aan doen .
sterkte er mee .

liefs
 
Gelukkig niet zo last van.. Kan wel om andere dingen erg boos worden waar ik dan echt op koken sta... En dan denk ik rustig en dan zoekikff wat op wat ik rustig van wordt bijmij is dat ff lekker een leg puzzel doen helemaal nergens aan denken en danwordt het gelukkigminder. Ik heb meer last van vermoeidheid en dan bedoel ik echt moe! Werk dan in de zorg en dan met demente mensen en dan als ikthuis kom ben ik zo op zo moe nergens zin of fut voor best vervelend!


Heel veel sterkte !
 
Blijven praten (op rustige momenten) met je vriend.
Zwanger zijn is niet makkelijk en mannen begrijpen het gewoon niet goed. Zij zijn niet zwanger en bij hen blijft voorlopig alles hetzelfde tot na de bevalling.
Probeer toch zo veel mogelijk te vertellen en te zeggen en proberen duidelijk te maken. Blijven praten werkt over het algemeen het best :)

Succes!
Liefs
 
Die hormomen zijn vrij normaal, ben zelf 28 weken +6 en je wil niet weten hoeveel ruzie en meningsverschillen al achter de rug heb.
Leg je vriend uit waarom je soms uitvalt..
Geniet lekker van je zwangerschap.!

Liefs Meisje1990
 
Terug
Bovenaan