bang!!!!!!!!!

vanochtend naar de verloskundige geweest konden ze het hartje niet horen.
zeggen ze we denken dta je er toch rekening mee moet houden dat je het kindje verliest nou dan vergaat je wereld nou wij onze andere zoon naar de oppas gebracht en hup naar het ziekenhuis naar de gyn waren binnen een kwartier aan de beurt en gelijk een echo gehad gelukkig het hartje klopte goed maar het lijkt wel een beetje weinig vruchtwater maar dat kan ook een vertekend beeld zijn
dus wij opgelucht en weer naar huis en nu heb ik allemaal slijm en bloedverlies dus we gaan zo maar weer bellen want ben nu zo onzeker
groetjes

Jeetje zeg dat kan ik mezelf helemaal voorstellen. Denk maar zo het kan ook komen omdat je enorme stress gehad hebt vanmorgen en dat je lichaam daar op reageert. Niet gelijk van het ergste uitgaan hoor, probeer positief te blijven. Ik duim voor jullie dat alles goed is, en blijft gaan. Hou ons op de hoogte!
Sterkte!!!!

liefs Do

Wat spannend zeg, ik hoop dat alles nu rustig is in je buik met bloedverlies etc.
Voordat ze bij mijn kindje het hartje hoorden vorige week duurde ook erg lang, het was dat ik het kindje op een gegeven moment voelde dat ik wist dat het goed was maar het was superspanned, kan me voorstellen hoe het voor jou moet zijn. Let goed op jezelf neem de rust, laat je desnoods opnemen zodat ze jou en je baby goed in de gaten kunnen houden.
Ik hoop zo dat alles goed met jullie gaat!

Hoi allemaal bedankt voor jullie lieve berichtjes!
het gaat nu wel weer een stuk beter mijn verloskundige zei dat het bloedverlies mijn slijmprop was die was los gekomen maar dat ik me daar geen zorgen over moest maken omdat die weer aangroeit wel moet ik erg rustig aandoen nu en veel rust nemen zal wel lastig worden want mijn andere zoontje begint net te lopen en daar vlieg ik de hele tijd achteraan maar ga nu wel leggen zodra hij op bed ligt
heel erg bedankt voor jullie steun

Terug
Bovenaan