Bang!

A

Anoniem

Guest
Hallo iedereen,
Ik heb een zoontje van bijna 9 maanden en ben er super trots op! Graag zou ik een tweede kindje willen, maar mijn vriend ziet dat niet zitten. Ik ben nu 3 weken super misselijk en vermoeid last van me darmen enzo ik heb 2 testen gedaan van t etos merk dat was 3 weken geleden. Uit de eerste test was niets te zien. Deed savonds de 2e test en daar kwam een heel licht streepje te voorschijn. De volgende dag werd in ongesteld. Dat ben ik altijd 1 week nu maar 3 dagen nu 2 weken na me ongesteldheid ben ik nog steeds misselijk moe veel plassen. Ben zo bang dat ik zwanger ben terwijl ik ook blij zou zijn maar me vriend zeg steeds tegen me als je zwanger ben dan laat je het maar weg halen of ik ga zelf van je weg.. Wat moet ik doen. Ik voel me zo kut door de situatie durf geen test te doen omdat ik bang ben voor de uitslag en de gevolgen daar van :(

Oei, als je zwanger bent zit je dus in een lastig parket. Je zult toch moeten testen, nu doe je toch aan een beetje struisvogelpolitiek, zolang je geen test doet is er nog niets aan de hand.
Wie weet draait je vriend bij als je echt zwanger blijkt te zijn??
En, sorry hoor, maar wat is dat voor een belachelijk dreigement, als je zwanger bent laat je het maar weg halen of ga ik bij je weg, er zijn nog altijd twee mensen nodig om een kindje te maken. Ik wordt echt boos van dit soort opmerkingen.

Ik snap dat het erg moeilijk is maar volg je gevoel, jij wilt graag een tweede kindje, zou je een kindje weg kunnen laten halen voor een vriend die wegloopt voor zijn verantwoordelijkheden? Moet een klein mensje daar de dupe van worden?

Lieve meid, doe eerst een test, dan weet je waar je aan toe bent!! Sterkte!

Liefs Mamamijn

Ik zou ook zeggen testen.
Snap dat het lastig is maar het is niet zo dat als je niet test en je wel zwanger bent dat het over gaat ofzo!? Ja, over 9 maanden ;-)

En dan is het aan jouw vriend wat hij doet.
Of nog een hummeltje erbij of hij is vrijgezel! Sorry dat ik zo reageer.

Bij onze eerste was de primaire reactie van mijn man ook "laat maar weghalen". Was helemaal niet gepland namelijk. Maar ik heb meteen gezegd dat ik dat niet ging doen. Hij kon kiezen tussen mij met kind of niets. En na korte tijd was hij bijgedraaid en nu gaan we samen voor de 3e!

Wens je veel succes!!

Liefs

Hey!

Eerst maar eens testen, dan weet je waar je aan toe bent. Misschien heb je gewoon een virus. Het heerst op dit moment ook dus!
En als je wel zwanger bent, ja... wie vrijt kan zwanger raken. Dus je vriend/man moet echt niet zeuren. Het is natuurlijk niet gepland maar weg laten halen??? Of bij je weg gaan??? Zo van wie het kindje krijgt mag het houden. Ik vind mannen die zo reageren zo onverantwoordelijk bezig. Zij vrijen wel, maar als hun vrouw dan zwanger is lopen ze ervoor weg. Sorry maar al is het een primaire reactie... het slaat gewoon nergens op! Bij je weg gaan... alsof alle problemen dan zijn opgelost. Je houdt toch van elkaar?? En je vrijt samen omdat je gek bent op elkaar en als er dan iets van komt, draag je daar samen de verantwoordelijkheid voor...

Ik zou een pittig gesprek hebben met je man over zulke uitspraken... wat gaat ie doen als het echt moeilijk wordt?? Ook bij je weg! Ik zou een onzeker gevoel hebben, want als het moeilijk wordt gaat ie pleiten.

Heel veel sterkte en je moet je zeker afvragen (als ie voet bij stuk houdt) of deze man wel echt de ware is. Ik hoop dat ie bijtrekt en dat het domme uitspraken waren, maar als ie blijft staan waar hij nu staat zou ik niet weten wat ik zou doen! Je moet wel op elkaar kunnen rekenen in een relatie!

Sterkte!

Terug
Bovenaan