BANGMAKERIJ!!!!

A

Anoniem

Guest

hoi.....

jullie weten dat ik bij de verloskundige ben geweest en zo.
en dat ik regelmatig harde buiken heb.
nu vandaag sprak ik een kennis op msn, heb haar nog nooit gezien, en heeft zich via mijn net gemaakte beebiesite aan mij toegevoegd.

ik vertelde haar wat ik jullie ook allemaal heb verteld vandaag.
ze begon gelijk met een heel erg verhaal, over bevallingen bij 28 weken ect ect. tot en met wiegendood aan toe. ze deed er foto's bij van een overleden kindje, ik vond het heel erg en verschikkelijk allemaal, ben maar off-line gegaan. was er helemaal naar van.

later had ik een buurvrouwtje van verder op aan de telefoon.
ze vroeg hoe het nou ging, ik zeg ja gaat wel goed, harde buiken zullen wel altijd blijven, ze zegt heb je ze nou nog dan, ik zeg ja, toen ging zo ook allemaal verschikkelijke dingen roepen en stond erop dat ik de verloskundige zou bellen.
maar ja die had ik net gezien, dus zei dat ik niet zou bellen.
ze bleef aan de gang, en toen was ik zo onzeker geworden dat ik ben gaan bellen, gelukkig vond de vk het niet erg, en zei gewoon dat ik me van de buitenwereld niet zoveel aan moet trekken.
ik denk als er wat is of als ik wat wil delen dat ik dat dan voortaan alleen nog maar hier doe, jullie maken me tenminste niet gelijk bang.
ik heb al genoeg aan mijn eigen drukmakerij.

xx martine

He Martine,

Wat naar nou dat mensen dit tegen je gaan zeggen. Daar zit je nou niet op te wachten. En daarbij, elke zwangerschap is anders.  Harde buiken is vooral erg vervelend, maar hoeft  geen kwaad te kunnen. Daarnaast is het ook wat anders dan weeen. Denk dat je gewoon goed naar je lichaam moet luisteren en op tijd een stapje terug moet doen. Probeer je niet te druk te maken en af en toe te rusten.  Als je twijfelt dan gewoon contact opnemen met de VK. Daar is ze tenslotte voor. Je hebt er niets aan om met onzekerheid of een rot gevoel  rond te lopen.  

Nou meid, kop op. het komt allemaal goed. Nog een paar weekjes en dan heb je je prachtige kindje in je armen.

Knuffel van Sabine

Ik snap ook niks van die acties. Wat willen ze nou bereiken met dat soort verhalen?
Het beste advies lijkt me inderdaad om je ervoor af te sluiten en als je mensen niet zo goed kent gewoon zeggen dat alles goed gaat.

De enige die er echt wat over kan zeggen is tenslotte je vk of gyn en die zie je al, dus geen reden om je onnodig druk te maken!!

Heel veel sterkte maar en ik hoop dat je je angsten een beetje los kunt laten en kunt genieten van de kleine kerel in je buik.

Groetjes, lotte

Hoi hoi,

Inderdaad, ben het helemaal eens met de reacties!!!!!
Wat is dat voorn onzin om te gaan vertellen?!
Inderdaad rust en je afsluiten voor dat soort rare verhalen.
Hoop dat je dat een beetje voorelkaar kunt krijgen

Liefs Bertine
Nog eventjes en dan.......een mooi babietje!!!!!!!

hoi martine

de vrouw van mijn man ze neef   heeft inmiddels 2 hele gezonde dochters van van 5 en 2enhalf

bij haar sloten de bekken niet goed en dus kreeg ze met 26 weken weeen   naar het ziekenhuis gegaan aan de weeen remmers en voor de rest plat liggen de rest vn de zwangerschap       met 37 weken is dr dochter geboren en kerngezond

met de 2de moest ze ook al vroeg plat   maar ze heeft het er allemaal voor over gehad met 38 weken is de 2de geboren ook een kerngezonde meid  

zelf zou ze nog een 3de willen maar dr man durft het risico niet te nemen

dus wat ik hiermee bedoel het loopt zoals het loopt met aan dit verhaal zie je ook wel dat ze tegewoordig zo goed zijn in het ziekenhuis met zulk soort dingen en dat het ook gewoon mooi en goed af kan lopen

niet bang zijn gewoon rustig doen dan komt het allemaal goed
jij gaat pas na 37 weken bevallen van een gezonde jongen
stress is ook niet goed voor het kindje

en wat betreft dat vrouwke als ik jouw was zou ik haar voorlopig maar niet meer spreken al is het alleen maar dat je geen stress dr van krijgt

groetjes soraya

Ik zou me er ook niet al te druk om maken als ik jouw was, harde buiken zijn weliswaar vervelend maar hoeft geen kwaad te kunnen, ook ik heb er veel last van + dat ze zeer pijnlijk zijn, maar volgens mijn vk is dat een teken dat ik wat rustiger aan moet doen.
Ik hoor ook allerlei verhalen maar sluit me er echt voor af, ga toch op het oordeel van mijn vk af.
Overigens lijkt het wel alsof je altijd nare verhalen hoort als je zwanger bent, zo hoorde ik bij mijn 1e zwangerschap ook al dat soort dingen.
Net of mensen het leuk vinden om je bewust zorgen te laten maken.
Niks van aantrekken en gewoon genieten!

Nou, en dat is dan ook mijn advies. Niet naar anderen luisteren, vooral als ze zo beginnen te praten!!!! Dat doe je toch niet!!!
Kom op meid!! Laat je niet gek maken!!!
Wij loodsen jou en je jongen er wel doorheen!!!

Dikke knuf Hilma

Lieve martine,
Net als alle anderen heb ik ook regelmatig gecheckt of je weer op het forum was.
Gelukkig was alles goed, maar dan krijg je weer dit soort verhalen om je oren.
 Meid, probeer je er maar niks van aan te trekken. Soms maak ik me echt een b-tje zorgen om je, zwanger zijn moet gewoon leuk zijn en ik vind het al zo knap dat je er helemaal voor gaat. Ik hoop dat je de komende tijd lekker gaat genieten, een lange neus maakt naar alle mensen met dit soort verhalen. En ook dat je een b-tje op jezelf gaat passen, een b-tje kunt relaxen en ietsiepietsie eerder naar bed... Want je krijgt het nog druk zat strakjes! Ik ben blij dat je veel dit forum opzoekt, want we staan echt voor je klaar!!
Liefs Soela

Terug
Bovenaan