banner kwijt !!!!!!!!!!

A

Anoniem

Guest
nou mijn dochter heeft per ongeluk op het kruisje geklikt en nu is mijn baby banner kwijt whaaa ik krijg hem er ook niet   opnieuw op en een nieuwe aanmaken werkt ook niet krijg het niet meer op mijn pc !
iemand een idee voor me????

veel liefs cora

Ik heb het ook een keer gehad, maar bij mij kon je hem weer opzeten.
Weleke banner heb je? Ook van www.babybrabbel.org?
Mischien als je heh iets veradert van kleuk, of een andere tekentje lukt het dan niet?

Nou probeer maar, ik zou het anders niet weten
suc6

Ik heb dat ook gehad en nu heb ik gelukkig een zwager in de cumputer bizzeniz.
Hij heeft voor mij beide banners weer terug gezet, van mijn dochter en zwangerschap.

Ik hoop dat ik het goed uit ga leggen:

Ga met je muis naar je bureaublad en klik met je rechtermuis
Kies eigenschappen
kies dan tabblad bureaublad.
Kies dan onderaan: bureaublad aanpassen
Dan weer tabblad website
Je hebt kans dat daar je banner nog staat aangegeven, maar niet aangevinkt.
Als hij er staat moet aanvinken meestal helpen.
Staat hij er niet meer dan klik je op: nieuw...
Dan op de plaats van de locatie kan je je banner plakken.(wat meestal gaat maar de laatste keer ook niet bij mij)
Als je je banner op babybrabbel maakt moet je de email code copiëren en die daar plakken, maar wat ik al zei normaal moet je op de banner kunnen staan en die zo kunnen copiëren.

Als het goed is moet ie het dan doen.
Als je een 2e banner wil plaatsen kan het zijn dat je tussen de één en de ander de pc uit moet zetten anders pakt ie ze niet.

Succes en ik hoop dat het nu wel lukt. Zo niet laat ff wat niet.

Groetjes Alma

dank je wel allemaal vooral alma !!!
hij staat er weer pffff

was er zo boos om en me dochter had zoiets van nou ja doe even normaal ma maar ja ik vind het heel leuk om te zien hoeveel dagen ik nog moet enzo dus was boos dat het weg was en helemaal boos dat hij er niet meer op kwam haha hormonen he

veel liefs cora

oja ben nu 28 weken en 1 dag dus nog 83 dagen te gaan hahaahha

Terug
Bovenaan