Barbapapa

Zijn er hier nog meer barbapapa fans? Hier in huis vind je bijna geen Nijntje of Winnie the Pooh maar vandaag kreeg ik een pakketje binnen met Barbapapa-spullen die ik via internet heb besteld. Geweldig!!!

hihi, wel een beetje mutsig he.

Ik heb nu het eerste boek van Barbapapa, een placemat, een schaaltje met zuignap, lepeltje, tuimelbeker, t-shirtje, knuffelpop en voor mezelf een Barbapapasleutelhanger

groetjes,
Karin

De Barbapapa tune :)

Ha, ha, ha!! Dat is echt jeugdsentiment!!!! Leuk dat je daar alles van in huis haalt. Hier is het toch echt Winnie de Pooh, daar ben ik zelf gewoon helemaal gek van! Niet dat heel zijn slaapkamer er mee vol hangt hoor, maar gewoon wat kleine knuffelbeestjes en een schilderijtje en zo.

Ik ben trouwens al een poosje op zoek naar een bordje met zuignap, lijkt me super handig!! Waar heb jij die vandaan?

Lien

Mmm, ik heb alle vier de dvd's en de drie boeken kunnen met jongens van 3 en 5 inmiddels zelf 'voorlezen' zo vaak hebben ze die al gehoord. Ik vond het zelf vroeger ook super leuk en heb de boeken en dvd's meteen gekocht toen ik ze zag.
De onderwerpen (milieuvervuiling, jacht) zijn wel echt uit de tijd, maar het blijft leuk.

Judith

Ik heb het gekocht bij www.vanallesvan.nl , maar daar is het alleen Barbapapa.
Bij shop.yurada.nl  hebben ze ook bordjes van de kleine prins met een zuignap.
En bij www.baby-s.nl  en  www.baby-walz.com .  Van het merk Nuby zijn ze er ook. Misschien bij Prenatal?

Suze mag nog niet eens een fruithapje, ze is nog geen 4 maanden, hahaha. Maar dan heb ik het alvast maar in huis.

Ik hoop niet dat ze dit bericht weghalen vanwege de links...

groetjes,
Karin

Britt heeft nu een Bumba poppetje en een DVD van de wawa's en de teletubbies. Maar Bumba is favoriet! Ik zag in een feestwinkel dat je vanalles voor een kinderverjaardag van Bumba kunt kopen. Wel geinig (en duur!!!). Wie weet als ze 1 jaar wordt, dat ze dan weer een andere favoriet heeft!
Gr. Marie-José

Terug
Bovenaan