Barefoot schoenen

<p style="text-align: left;">Hallo mama's  </p><p>Nu onze mini (16mnd) steeds beter los loopt en de temperatuur lager wordt, ben ik al een tijdje op zoek naar Barefoot schoentjes die ook bij kouder weer gedragen kunnen worden. Ben niet zo'n geitenwollensokken figuur, maar vind het belangrijk dat haar voetjes zich goed kunnen vormen en sterken.</p><p>Nou dat valt nog niet mee! Ik heb nu een Duitse site ontdekt, freizehn.de  die ook naar NL verzenden, maar dat geeft aardige portokosten (geïnteresseerden uit regio Rotterdam om samen te bestellen??) </p><p>Ik vraag me af of hier iemand goede ervaringen heeft om hier in NL Barefoot schoentjes te kopen? </p>
 
Hey!
Ik heb vorig jaar sokken van Ewers gekocht. Ze heten Ewers stoppi en zijn fantastisch. mijn dochter heeft daarop leren lopen. Zijn gewoon sokken met een siliconen laag eronder waardoor ze niet uitglijden. Ik ben fan!
 
Oehh sorry je zoekt schoentjes... Ik heb te snel gelezen.. dan kan ik je niet helpen! 
Dan adviseer ik die ewers stoppi alsnog als pantoffels haha. Als 'leren lopen schoenen' had ik bunnies.
 
The drifter leather. Google het maar eens. Ze maken custom made hippe barefoot schoenen. Je stuurt de voetafdruk op of geeft een maat door, je kiest een model schoen en kleur / textuur leer en ze maken het voor je. Weet niet hoe duur kinderschoenen daar zijn. 
 
Haha, geen probleem, toch bedankt voor je reactie! Voor binnen vind ik die Ewers stoppi een goede oplossing, zeker omdat we een "gladde" trap hebben. Op blote voeten gaat dat goed, maar ik vrees dat ze met gewone sokken uit zal glijden... 
 
De  drifter leather kon ik nog niet, dus net ff opgezocht. Mooie schoenen maken ze daar, eerder voor mezelf dan voor mini! Ik vind ze voor haar aardig prijzig (€120) zeker nu ze nog zo hard groeit. Ik ga 'm wel opslaan, mooie site
 
Terug
Bovenaan