barleduc water

he gehoord dt je ook barleduc water mag gebruiken bij flesvoeding zijn der meer die dit gebuirekn ik gebuirk het nu paar dagne en ik zal zeggen is makkleijk dan water koken en dan wachten tot het afgekoeld is
 
Hoi,
Dat kan je idd rustig gebruiken. Maar als je niet in een oud huis woont met loden
pijpen dan kan je ook ongekookt kraanwater gebruiken. Het kraanwater is van een
dusdanige kwaliteit dat dit makkelijk kan in Nederland. En het is toch een stuk
goedkoper dan bronwater. Mijn zoontje heeft ook voeding gekregen gemaakt van
kraanwater en hij doet het prima.
Groetjes melanie
 
hoi,

ja je kan makkelijk kraanwater nemen behalve als je een heel voeding maakt voor 1 dag dan moet je het koken maar als dat het geval niet is kan je het zo uit de kraan in de magnatron of flessewarmer stoppen.

groeten brigitte
 
bar le duc mag, maar ook kraan water, ik heb eerst borstvoeding gegeven, vanaf 3 maanden flesvoeding en heb eerst een tijdje (maand ofzo) gekookt water gebruikt (of bar-le duc), daarna gebruikte ik gewoon ongekookt kraanwater. Het gekookte water zette 's ochtends hele ketel vol en dat gebruikte ik de hele dag.

Succes,
lia
 
Ik gebruik vanaf een week of 6 oud gewoon kraanwater. Da's van zo'n goede kwaliteit in NL dat het naar mijn idee onzin is om bronwater te kopen! Ik maak een flesje per keer wat ik opwarm in de magnetron, poeder erbij en klaar! (maar inderdaad uitkijken met loden leidingen, maar dat hebben nog maar heel weinig huizen volgens mij).
Mijn kraamhulp zei dat je na 2 weken het water zelfs al niet meer hoeft te koken...
 
Terug
Bovenaan