barstende hoofdpijn

Vandaag barstende hoofdpijn en toen ik van mijn werk afreed tintelende lippen en handen net of slaapt het zeg maar. Heb 2 asprines gehad maar ja wil ook niet te veel hebben in verband met de bebe.
Mijn moeder zegt dat ik het te druk heb en het rustiger aan moet doen ( moeilijk voor iemand die 2 banen heeft).
Wat denken jullie moet dinsdag naar de vk dus ga ook niet eerder bellen voel de bebe goed dus daar maak ik me geen zorgen over.
Mijn gevoel zegt de bloeddruk maar ja wie ben ik haha
Liefs yvet

Ik zou toch even bellen...daar zijn ze toch voor..? Ik heb zelf ook heel erg hoofdpijn (soms wel een week achter elkaar), maar bij mij is het echt spanning... Wel heel irritant hè, je mag wel echt 3x 2 pc hè, dan zit je iig jezelf niet zo in de weg.

Vervelend! ik heb het bij mijn vorige zwangerschap ook heel erg gehad. En alhoewel ik het toen ontkende, is het toch echt de drukte en spanning. Nu doe ik relax en let op mezelf en ik moet het afkloppen, maar nog geen hoofdpijn!

Maar even over de paracetamol: mijn vk zei alleen als het echt echt onhoudbaar is en geen 2 te gelijk.....dus ook zeker geen 3x2.

Hey Yvet, ik zou even met je huisarts bellen en om advies vragen. Waarschijnlijk laten ze je langs komen voor een bloeddrukmeting en dat doen ze dan nooit voor niets!

Ha dames,
Ik heb pas een ruime week met een bijholte ontsteking plat gelegen, omdat ik geen fan ben van antibiotica (en nu helemaal niet) kon ik het af met 4 paracetamol per dag (per keer 1). Dit op advies van de huisarts, die gaf inderdaad aan, geen 2 tegelijk.
Maar, je kan natuurlijk altijd je eigen huisarts en-of vk even bellen.
Succes met de hoofdpijn!

hey meiden,

Dankje wel voor jullie reacties gelukkig is het weer wat afgezakt. Gister niet al te laat op bed gegaan en nog een paracetamol ingenomen. Vanochtend toen ik wakker werd nog hoofdpijn toen nog 1 paracetamol en nu voor de hele dag niks meer gehad dus het is gelukkig afgezakt pffff.
Nu hopen dat het wegblijft.

Liefs yvet

Terug
Bovenaan