Bas is geboren.....

A

Anoniem

Guest
hier even een kort berichtje
bas is geboren na 2 hele moeilijke dagen in het ziekenhuis (2-12-08 22:07)
na heel veel heftige weeën en ontsluiting niet willen komen heb ik toch met hulp van een rugge prik
een prachtige zoon gekregen
hij woog 3875 gram
met mij gaat het nu ook wel een beetje heb heel veel last van na weeen en stuwing
maar ondanks dat super!!!!!!!!
en nu lekker genieten
gr liza

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Het is nu de tijd van de jongens!

Geniet lekker van je nieuwe gezinnetje en laat je lekker verwennen! Heftig hoor, een bevalling van 2 dagen.

Liefs Noah

Liza, van harte gefeliciteerd met je zoon. Wat duren 2 dagen dan lang, hè. Heel veel geluk en hopelijk herstel je snel.

Groetjes
Bibi

Hey liza,

Gefeliciteerd meid. Het viel niet mee begrijp ik! Ga lekker genieten nu en herstellen.

Groetjes Peet

Liza,

Gefeliciteerd met de geboorte van Bas! Rust maar lekker uit en geniet van
dit wonder!

Liefs Daantje

Hai Liza, we hebben hier veel aan je gedacht hoor. Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Bas! Laat je lekker verwennen door de papa van Bas en geniet er samen van!

Liefs Jantina

Heftig joh! Maar nu lekker genieten. Gefeliciteerd met Bas (leuke naam)!

Heey 'Liza',

Van harte gefeliciteerd met je zoontje Bas. Het is een prachtventje hoor, ik heb hem al in het echt mogen zien ;)
Volgens mij zitten we beiden al langer op dit forum, maar nu weet ik pas dat je mijn onderbuuf bent! De naam Bas, het gewicht, de bevalling; alles klopt! Hihi,
moet er wel om lachen, maar ja dat krijg je he met die nicknames!
Is het al een beetje drukker in de kraam?

Groetjes,
Bolle

Terug
Bovenaan