Bas wordt gedoopt.

Hoi,

Gisteravond hebben we een voorbereidend gesprek voor de doop van Bas. Hij wordt op 5 juli (twee dagen na zijn verjaardag) gedoopt. We maken er dus 1 groot feest van. Na de doop gaan we met z'n allen naar een speelboerderij hier in de buurt. Daar hebben we dan een apparte ruimte waar we taart kunnen eten en cadeau's uit kunnen pakken. Daarna kunnen de kinderen er heerlijk spelen.
Ik vind het toch wel weer een bijzondere gebeurtenis.

Groetjes, Karin

Hey wat een leuk idee omdat zo te combineren door daarna naar die speelboerderij te gaan! Ik bedenk me nu dat ik misschien ook even ga wachten als ons tweede kindjes geboren is met dopen. Zo rond het eerste jaar is ook wel handig. Ik vond het erg druk toen we Isabelle gedoopt hebben. Al dat bezoek...! En op deze manier heb je het bezoek ook buiten de deur. Das ook wel handig en de kids vermaken zich natuurlijk prima!
Dat wordt vast een hele bijzondere dag voor jullie!

Groetjes Babybelle

wat een goed idee om dat zo te combineren zeg! Leuk voor de kids en inderdaad lekker makkelijk voor jezelf zo buiten de deur  .
Ik wens jullie alvast een hele mooie dag!

groetjes Tamar

Hoi,

Wat fijn dat je zoon gedoopt wordt!
Mag ik vragen wat voor geloof jullie zijn?

Lindy is ook gedoopt namelijk, maar ongeveer 4 weken na haar geboorte.
Ik ben nl. gereformeerd...
We hebben het niet uitgebreid geviert want iedereen was net op kraambezoek geweest.
Dus na de dienst is er een groep koffie komen drinken en daarna was het klaar.
Maar goed ook, want ik was bekaf  hihi

Zijn er nog meer 'gelovigen' mama's onder ons?
Vraag het me al een poos af, maar nooit durven stellen

Alvast veel plezier met de voorbereidingen en een mooie dienst toegewenst.

Sannemams

Terug
Bovenaan