bats nog een vraag over de geboortebedankjes

A

Anoniem

Guest
HALLO BATS,

IK VOND JOU IDEE VAN GEBOORTEBEDANKJES EEN ONTZETTEND LEUK IDEE DAT IK ER NOG EEN PAAR VRAAGJES OVER HEB!

JE ZEI DAT JE BABYFLESJES BIJ HET ZIEKENHUIS HAD OPGEHAALD, KREEG JIJ ZE MET OF ZONDER SPEEN?
EN HET UITKOKEN? HOELANG EN  IN KOKEND HEET WATER?EN HAD JE HET ETIKET ER OOK AF GEHAALD?
ALS LAATSTE, BIJ WELKE WINKEL HEB JIJ DIE ROZE/BLAUWE PEPERMUNTKORRELTJES BESTELD?

ALS JE HIEROP ANTWOORD ALVAST HEEL ERG BEDANKT.

GREETZ ERNESKA

Hey Ernesta..

De zak vol met die flesjes was gewoon uit een afvalemmer waar alleen lege flesjes in mochten... rook niet al te lekker dus magoed... Ik heb een grote tijl met goed heet water en afwasmiddel genomen en daar de flesjes, dopjes en speentjes ingedaan... zo weekte het etiketje er vanzelf af.. Daarna alle deeltjes nog ff goed afgewassen en nagespoeld en alles op een badlaken laten uitlekken en nagedroogd...
De mignonpepermuntjes had ik besteld bij een snoepwinkeltje in Genemuiden.. dat is nu al bijna 14 jaar geleden, dus weet ik niet of die nog bestaat en volgens mij kun je ook gerust informeren bij een winkel als Jamin of Milo... Anders kun je in die winkels vast wel iets vinden om de flesjes mee te vullen..

Ik wens je veel succes en nog een fijne zwangerschap..
liefs Bats..

Terug
Bovenaan