Batterij is weer volledig opgeladen!!!

Afgelopen weekend zijn manlief en ik samen naar Parijs geweest, heerlijk genieten van de stad, de mensen, lekker eten, lekker wijntje, en vooral van elkaar.
Zo lekker om even uit het ritme te zijn van werk, school, psz, etc... en even gewoon weer samen zijn.
We hadden natuurlijk prachtig weer en hebben heerlijk gewinkeld (jaaa mijn man houdt ook van winkelen!!!) en tja Parijs vinden we nu eenmaal een geweldige stad.
Ik ben nu wel erg moe, want je maakt stiekem aardig wat kilometers en ondanks een superhotel kon ik niet goed slapen. En ik heb gisteren mijn wekker verkeerd gezet waardoor ik vanmorgen om 06:00 al helemaal klaar was met mijn ochtendritueel  terwijl ik nog zoooo moe was, wel nog een uurtje teruggegaan hoor, maar dat ligt toch minder lekker in de make-up hahaha......
Verder laat ik vanalles uit mijn handen vallen, pot pastasaus op de keukenvloer, vandaar dat ik maar weer een was heb aangezet en even achter de pc ben gekropen aaahhh... wat een dag.
De meiden hebben het ook heel leuk gehad bij opa en oma, en ze  zijn zaterdag met mijn broertje en schoonzus naar de Efteling geweest dus..... super natuurlijk.
Ook  zijn ze behoorlijk moe, kreeg ze vanmorgen met moeite wakker want Linde vond het maar wat gezellig om samen met Roos op een  kamer te slapen hahaha....
Maar goed wij kunnen er weer tegenaan, op naar de zomervakantie!!!

groetjes Daniëlle.

Oehhh, dat klinkt lekker!!! Ik had gisteren een kinderloos middagje, ook érg lekker maar een heel weekend... klinkt zalig! En dan ook nog in het mooie Parijs, met een zonnetje... er zijn ergere dingen op de wereld, haha!

En nu kun je er inderdaad weer vol tegenaan (moet je niet te veel van die dagen zoals vandaag hebben ). Gaat verder alles goed bij jullie? Hier gaat het prima, we hebben een heerlijk, maar wel druk weekend achter de rug en hebben vandaag dan ook een lekker rustig dagje thuis. 't Is wel een rare dag; Nika begon vanochtend ineens te kruipen (tijgert al maanden vol gas, maar kruipen? Ho maar) en Isis wilde ineens geen luier meer aan. Heb haar nu maar mét luier in bed gelegd, na twee ongelukjes...

Groetjes, ook aan de meiden!
Myrna

Lekker hè, even zonder kinderen een weekend er tussen uit. Daar knap je normaal helemaal van op... Maar zo te lezen toch wel genoten. Parijs is ook supermooi.

Maaruh, volgens mij waren er meer kinderen in de Efteling. Ilse en Stan waren er nl ook met oma.

Dus, vaker toen  even bijtanken.

Liefs Jeske

Terug
Bovenaan