bbabykamer bestellen...

hallo allemaal.
ik ben nu inmiddels 26 weken zwanger, en wou julie graag even laten weten dat ik de perfecte meubeltjes voor de babykamer heb besteld, afgelopen zaterdag.
ik was wel wat aan de late kant, kwam ik achter.
ze kunnen namelijk pas in week 46 geleverd worden en ik ben in week 51 uitgeteld, stel nou dat mijn kereltje te vroeg bij ons komt.
dan zijn we mooi te laat...
er zijn wel babykamers die een snellere levertijd hebben maar die zijn ook vaak minder gewild.

ik hoop dat julie allemaal wel optijd zijn.
liefs milou

Als je kindje echt te vroeg (meer dan 3 weken voor uitgerekende datum) komt, dan moet die toch in het ziekenhuis verblijven. Er zijn dan altijd wel kennissen, vrienden of familie die voor de tijd dat het nodig zou zijn een bedje etc kunnen leveren. 5 weken van tevoren is echt goed op tijd.

Niet zo zenuwachtig maken, komt allemaal goed!

Groet,
Tamar

ja, dank jewel.
ik ben egt ontzettend zenuwachtig en ook heel bang dat er iets niet goed gaat, wat betreft de spulletjes en het kaartje.
door zulk advies kan ik weer even rustig ademen...

heel erg bedankt, liefs mimi

ik zou vragen of je het matrasje wel alvast kan krijgen. het is belangrijk dat dat ruim van tevoren kan luchten, voordat je je kindje erin legt. de meubeltjes zijn niet zo erg idd, je kind moet toch in het ziekenhuis blijven als het te vroeg komt, zoals al gezegd.

Terug
Bovenaan