bbq

Even een stomme vraag misschien hoor, maar begin af en toe nogal onzeker van mezelf te worden. Wat geven jullie je kindjes als je aan het barbecuen bent? Tjerk eet nog niet zo heel veel vlees en salade is hij ook niet echt weg van. Ik geef hem nu dan tussen de middag een lekker vers groentsoepje bij zijn brood (vind ik zelf ook erg lekker hahaha) zodat hij toch wel wat voedingsstoffen binnen heeft. Hetzelfde geldt eigenlijk ook voor friet eten of buitenshuis. Misschien dat ik wel een beetje te fanatiek ben, met gezond en genoeg vitamines binnen krijgen. Maar zo overtuigd als ik was een paar weken geleden, zo onzeker ben ik nu. (toch nog hormonen????)

alicia krijgt alles. ze is bijvoorbeeld helemaal weg van kip of paprika maar ook een hamburger of sate gaat er goed in. misschien kun je hem voor de eten een half potje geven. zodat hij toch al iets gegeten heeft. die tip kregen wij van het cb. omdat alicia niet altijd veel eet en wij geen strijd ervan willen maken.

ligt eraan wat we eten natuurlijk. aardappels groente vlees gaat er goed in. maar pasta of bij friet krijgt ze een half uur van te voren een half potje van de 15 maanden voeding.

We hebben eigenlijk nooit potjes gegeten. Heb eerst altijd voor hem apart gekookt en nu eet hij al een tijdje mee en is mijn diepvries qua babymaaltijden leeg. Heel af en toe hebben we hem een potje gegeven, maar heb ze niet meer.(persoonlijk vond ik ze nogal smerig hahaha) Tjerk eet altijd veel en lust ook heel veel. Maakt hem niet uit of het pasta, rijst of aardappelen zijn. Zolang het maar geen appelmoes of rode kool is. Ik wil hem nog niet zoveel vlees te eten geven eigenlijk.

geef antonio eigenlijk ook een potje of maak toch een prakje voor hem en als wij gaan zitten bbq krijgt hij ook stukjes vlees en stokbrood. wat je doet qua soep geven is toch goed zou ik zeggen

Wij bbq-en meestal met de oudste als Tim al in bed ligt, wel zo rustig. Tim krijgt dan bijv. een portie nasi of macaroni die ik nog in de vriezer heb staan. Maar ik denk verder dat hij vrij probleemloos mee zou eten. Vlees vindt hij erg lekker en ook stokbrood en komkommer lust hij graag.

Jochem eet in zijn geheel met de pot mee ook als we friet eten of barbquen.
Hij krijgt dan lekker vlees een broodje en wat salade ofzo of fruit laatst had ik druiven bij gegeven was een groot sucses.
Met friet idem...
Weet je doet het maar zeldzaam en niet elke dag of week dus tja dan maakt dat in mijn ogen ook niet uit.
Daarbij komt ook nog dat Jochem het niet pikt als hij dan iets anders krijgt haha
We hebben zondag een barbeque komt helemaal goed ons manneke komt helemaal aan zijn trekken hihi
Geen zorgen je mannetje krijgt elke dag lekker en gezond te eten dus......no worry!!!

Hij eet dan ook wel stokbrood (en veel ook is ie dol op) en een klein stukje vlees. Maar geen maaltijd zeg maar. Stom he, dat je ineens weer zo onzeker kunt zijn, terwijl een paar maanden geleden, niemand mij hoefde te vertellen wat ik zou moeten doen.

Terug
Bovenaan