<p>Hallo allemaal!</p><p>in juli 2020 zijn wij weer gestart met het fertiliteitstraject (clomid bij PCOS) nadat in 2019 ons eerste kindje geboren is. We hadden goede hoop, de eerste keer was de eerste ronde raak. Helaas duurde het dit keer een stuk langer. Maar begin januari eindelijk een positieve test! Helaas 2 wkn later een flinke bloeding dus verdenking miskraam. Ik moest continu op controle en uiteindelijk bleek op 6 februari dat ik een bbz had. Ik heb hiervoor een methotrexaat injectie gekregen. Het was klap op klap op klap, maar ik kon het redelijk verwerken en iedere keer weer opkrabbelen. Nadat er de afgelopen 2 wkn 3 zwangerschapsaankondigingen in de directe vriendenkring waren, werd het echt even teveel. Ik merk dat ik toch wel erg verdrietig ben en enorm baal van de 3 maanden “zwangerschapsverbod”. Ondanks een lieve, meelevende man, kan ik mijn emotie hierover moeilijk kwijt. Hier meer meiden met bbz/methotrexaat? En hoe was voor jullie en hoe gaat het nu?</p><p>Lieve groetjes!</p>