BBZ/EUG, wie nog meer?

<p>Hai meiden,</p><p> </p><p>Sinds februari zijn wij gestopt met de pil om zwanger te worden en meteen de eerste keer was het raak. Helaas eindigde deze zwangerschap in een vroege miskraam (6 weken). Continue weer opgelet wanneer mijn eisprong was, wel in de app niet met ovulatie testen, en 3 weken geleden erachter gekomen dat ik weer zwanger was. Wel weer gek bloedverlies wat ik ook had bij de eerste miskraam, maar de testen bleven maar knallen en ook mijn borsten knalden uit m'n bh's. Bij de eerste echo (6+4 weken) was er niks  anders in de baarmoeder te zien dan verdikt baarmoederslijmvlies. Het vruchtzakje was nergens te bekennen. Doorgestuurd naar het ziekenhuis en bevestigd dat het om een buitenbaarmoederlijke zwangerschap ging. In totaal 3 keer moeten bloedprikken om te zien hoe mijn hcg zat. Eerste keer ten opzichte van de tweede keer was minimaal, maar de derde keer begon te pieken.</p><p>Diezelfde avond geopereerd (toen 7+1 weken) en ze hebben het vruchtje in mijn rechter eileider gevonden, dus de hele eileider is weggehaald. Maar zat ik op het forum te zoeken naar eventueel een soortgelijk verhaal en kon ik dat niet vinden. Dus ik vraag me af of meerdere dames dit hebben gehad en hoe het toen is gegaan. Of die inmiddels alweer zwanger zijn of dat het nog een keer op dezelfde manier fout is gegaan.</p><p>Liefs</p><p> </p><p>PS. Er is zeker niks mis met onze vruchtbaarheid, daar ben ik blij mee. Want binnen 9 maanden 2 keer zwanger zijn is natuurlijk een beetje een wonder!</p>

Hoi. 
Ik heb begin dit jaar een EUG gehad. Ook geopereerd en eileider verwijderd. Ik ben daarna nog 2x spontaan zwanger geworden. 1ste keer na 3maand, maar is geëindigd in een miskraam. En nu opnieuw zwanger. Volgende week de 1e echo. 
Ik heb zelf wel lang last gehad van de operatie. Echt wel minimaal 8 weken pijn gehad. En nog voel ik het af en toe steken. 
Sterkte!

Ik heb in februari een spoed operatie gehad aan een vitale EUG in mijn linker eileider (met kloppend hartje). Dit was na 1 maand proberen zwanger te worden.
Inmiddels ben ik 12 weken zwanger, 6 cyclussen na de EUG operatie raakte ik weer zwanger. En op de goede plek dus.

Ik heb 2 jaar terug ook een BBZ gehad. Mijn linkereileider is daarbij verwijderd. Wij hebben toen een maand moeten wachten voordat we het weer mochten proberen en toen was het de tweede ronde raak. Nu een zoontje van bijna 17 maanden en zwanger van de tweede (weer tweede ronde raak). Ik ben nu 7 weken en heb met 6 weken al een echo gehad om te kijken of het op de goede plek zat en dat was gelukkig het geval. 

Sterkte, hopelijk is het jou ook snel gegund ?

Wauw dames wat fijn om te lezen dat jullie inmiddels ook allemaal weer zwanger zijn! Geeft me toch wel hele goede hoop. Het heeft me inderdaad best even terug op m'n plek gezet de hele operatie en alles eromheen, maar zoals ik dit lees komt het ook voor mij wel goed.
Ik had dit echt even nodig, bedankt! 

Terug
Bovenaan