<p>Hai meiden,</p><p> </p><p>Sinds februari zijn wij gestopt met de pil om zwanger te worden en meteen de eerste keer was het raak. Helaas eindigde deze zwangerschap in een vroege miskraam (6 weken). Continue weer opgelet wanneer mijn eisprong was, wel in de app niet met ovulatie testen, en 3 weken geleden erachter gekomen dat ik weer zwanger was. Wel weer gek bloedverlies wat ik ook had bij de eerste miskraam, maar de testen bleven maar knallen en ook mijn borsten knalden uit m'n bh's. Bij de eerste echo (6+4 weken) was er niks anders in de baarmoeder te zien dan verdikt baarmoederslijmvlies. Het vruchtzakje was nergens te bekennen. Doorgestuurd naar het ziekenhuis en bevestigd dat het om een buitenbaarmoederlijke zwangerschap ging. In totaal 3 keer moeten bloedprikken om te zien hoe mijn hcg zat. Eerste keer ten opzichte van de tweede keer was minimaal, maar de derde keer begon te pieken.</p><p>Diezelfde avond geopereerd (toen 7+1 weken) en ze hebben het vruchtje in mijn rechter eileider gevonden, dus de hele eileider is weggehaald. Maar zat ik op het forum te zoeken naar eventueel een soortgelijk verhaal en kon ik dat niet vinden. Dus ik vraag me af of meerdere dames dit hebben gehad en hoe het toen is gegaan. Of die inmiddels alweer zwanger zijn of dat het nog een keer op dezelfde manier fout is gegaan.</p><p>Liefs</p><p> </p><p>PS. Er is zeker niks mis met onze vruchtbaarheid, daar ben ik blij mee. Want binnen 9 maanden 2 keer zwanger zijn is natuurlijk een beetje een wonder!</p>