Bbz of gewoon zwanger?

<p style="text-align: left;">Hallo,</p><p>Ik ben momenteel nu 6 weken en 2 dagen zwanger. Alleen heb ik steeds rechts onderin me buik last van steken.</p><p>Voor de rest heb ik helemaal geen zwangerschapssymptomen behalve een positieve test.</p><p>Ik ben 6 maanden geleden wel bevallen. Kan het daar aan liggen? </p><p>Heb pas 1 oktober mijn eerste echo. </p><p>Groetjes,</p>

Ik had dit in het begin van mijn zwangerschap ook, maakte me daar zorgen om. Ze hebben bij mij een echo gemaakt met 6w1d en daar konden we zien dat het allemaal goed zat. Die steken hoeven dus niets te betekenen. Je kan je zorgen delen met de VK. Misschien dat je eerder voor een echo heen kan?
Sterkte en hopelijk verloopt de zwangerschap verder goed! 

Ik heb ook een hele tijd pijnlijke steken rechts onderin gehad waardoor ik enorm ging twijfelen of het wel goed zat. Soms hield dat een paar uur aan, soms een dag. Heb ook heel erg getwijfeld of ik niet eerder een echo moet laten maken. Maar ik ben nu inmiddels 7 weken en heb nu al een paar dagen geen last meer van. Soms een heel licht steekje. Ik heb over ongeveer 1.5 week een echo dus dan gaan we het wel zien. Als je het niet vertrouwd of echt veel pijn hebt zou ik idd gewoon contact opnemen met de vk. 

Bedankt voor jullie reacties.
Ik ga het nog aankijken en als ik er nog steeds last van heb ga ik indd de VK bellen. 
Hoop zo dat het onschuldig is !
Groetjes

Ik had ook steken onderin mn buik en was ook bang voor een bbz. Mocht die middag gelijk al komen voor een echo. Omdat het zo pril was waarschuwde ze ons wel dat we evt het hartje nog niet konden zien. We zagen meteen een knipperend bolletje op de juiste plek. Het heeft meteen onze (vooral de mijne) zorgen weggehaald. 
Zoals ik bovenstaande lees van iedereen lijkt het er allemaal een beetje bij te horen. Maar bij twijfel gewoon vragen om een eerdere echo!

Mijn vrouw heeft een bbz gehad en had ook last van steken. Dit straalde bij haar door naar haar bovenbeen. Ook had ze last van bloedverlies. We hebben nooit geweten hoe lang ze precies was, maar in ieder geval minder ver dan jij nu. Ze had die keer ook zwangerschapssymptomen, maar dat heeft meer met je hormonen te maken. Daarvoor maakt het niet uit waar het zit.
De reden dat wij uiteindelijk naar het ziekenhuis (eerst huisartsenpost) waren gegaan, was omdat ze lag te kreperen van de pijn. Dat was voor mij in ieder geval het teken om te gaan bellen.
Wij hadden in ieder geval veel pech, en alhoewel een bbz voor komt is de kans hierop klein. Hou het goed in de gaten en als je het niet vertrouwd dan kun je beter een keer te vaak naar de verloskundige of ziekenhuis gaan, met natuurlijk goed nieuws dat alles gewoon in orde is. Een bbz kan gevaarlijk zijn, dus zeker niet te lang uitstellen.

Ben dus duidelijk niet de enigste die deze angst heeft. Ben nu zwanger van mijn eerste kindje maar heb zo het gevoel dat het niet goed zit. Heb totaal geen last van misselijkheid (wat fijn is, maar mij ook onzeker maakt) heb alleen steken onder mijn ribben en ook in de rug. (Soms zit de pijn links en soms rechts) Herkend iemand dit? 
Nog een vraagje ik heb het zo extreem koud. Mijn handen en voeten zijn echt ijspegels is dit herkenbaar??
Volgende week de eerste echo, (ben dan volgens de vk 8 weken) ben zo benieuwd. 
Succes iedereen! ?

Hoi Gebruiker10163370 bij pijn onder de ribben en in de rug zou ik toch de vk bellen. Ik heb begrepen dat dit wel tekenen van een bbz kunnen zijn. En of je wel of niet misselijk bent zegt niet zoveel. Als je een bbz hebt maakt je lijf je wel zwangerschapshormonen aan en kun je dus ook allerlei zwangerschapskwalen ervaren.  succes! linda
*edit ik zie nu pas dat dit niet een post van dit jaar is ;) never mind

Terug
Bovenaan