BBZ

<p>Hoi allemaal,</p><p>Wij zijn bezig voor ons eerste kindje. Nu hadden we vorige week zaterdag een positieve test. Afgelopen vrijdacht nacht werd ik wakker met heel veel steken links onderin mijn buik en verloor ik bloed ik dacht zelf dat dit een miskraam was maar toen de pijn alleen maar toenam heb ik de huisartsenpost gebeld en ben ik doorgestuurd naar de spoed eisende hulp voor een echo. Toen ze op de echo bloed zagen in mijn baarmoeder ben ik met spoed na de O.K. gereden voor een kijk operatie en bleek dat ik een buiten baarmoedelijke zwangerschap had in mijn linker eierstok. Deze is ook verwijderd en de gynacoloog vertelde dat mijn rechter eierstok er wel goed uitzag en dat ik dus niet onvruchtbaar. Nu willen we over een tijdje als alles weer rustig is opnieuw proberen om zwanger te worden maar ik merk toch aan mezelf dat ik bang ben dat het weer fout gaat zijn er dames die dit ook gehad hebben en daarna wel gewoon zwanger zijn geworden?</p>

Hoi Kelly,

Ik heb juni 2020 bbz gehad. Geen operatie gekregen heb dus allebei mijn eierstokken nog. Maar was zeker wel weer bang om zwanger te worden. Het is uiteindelijk gelukt helaas voor de 2de keer een miskraam. Wat mij heel erg hielp is dat een bbz . Maar 1 op de 100 vrouwen voor komt en het eigenlijk domme pech is. Hoop dat je het vertrouwen weer terug vind. En snel weer gelukkig zwanger wordt.
X

He! Wat naar voor je.
Ik heb t in februari 2019 meegemaakt. Ook 1 eileider verwijderd. Ik zat toen al in een medisch traject om zwanger te worden dus ik dacht dat mn kansen helemaal verkeken waren. Maar gelukkig toch 3 maanden later zwanger geraakt (met IUI. Wel eitje aan de kant waar een eileider zit). En nu weer zwanger(IVF). Dus het is echt mogelijk. Zelfs als je eitje aan de verkeerde kant zit bestaad er nog een kans dat je rechter eierstok um opvangt. Succes! Hopelijk ben je snel zwanger.

Terug
Bovenaan